דיסטל על אחים לנשק: “העם ישנא אתכם לנצח, ידיים מגואלות בדם”

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן תקפה בחריפות את עמרי רונן, מראשי אחים לנשק: "תקשיב טוב ערב רב, אתה והארגון האלים, השונא, הגזעני והברברי שלך זה הדבר הכי הרסני שקרה לחברה הישראלית מקום המדינה" • רונן: "אני מתבייש שאת חברת כנסת"
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"ד / 11.07.2024 10:58

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד תקפה בחריפות הלילה (חמישי) את עמרי רונן, מראשי ארגון ‘אחים לנשק’ ומי שאיבד את סבתו הי”ד בטבח ה-7 באוקטובר.

מחזיקים בתעודת עו”ס? זו הסיבה שכדאי לכם למלאות הטופס הזה

דיסטל-אטבריאן שיתפה סרטון של סגן אלוף י’, מפקד בית הספר לבקרה אווירית, שהודה כי הייתה פגיעה משמעותית בכשירות בחיל בעקבות גל הסרבנות שקדם למלחמה – וכתבה: “תראי מה עשית, שקמה”.

עמרי רונן השיב לה: “גלית תראי מה עשית. את פשוט תעלומה, לא משנה כמה חברייך לליכוד ישפילו אותך את תמשיכי לטנף, להסית ולשסע. נעלו אותך במרפסת, מינו אותך לשרת תעמולה בלי מדפסת, ושבוע שעבר חתכו אותך באמצע שידור בצרחות ‘תעלי למעלה, תעלי למעלה’ כאילו את אצבע ותו לא.

“כולנו ראינו את הראיון שלך אחרי טבח השבעה באוקטובר, את יודעת שזה עליכם. גרמת למדינה להיחלש, פגעת באנשים ואת לא מועילה לאף אחד – מילים שלך. לכי הביתה הסיפור שלך נגמר”.

דיסטל-אטבריאן הגיבה בזעם: “תקשיב טוב ערב רב, אתה והארגון האלים, השונא, הגזעני והברברי שלך זה הדבר הכי הרסני שקרה לחברה הישראלית מקום המדינה. בין מה למה אתה משווה לי כאן? בין ריצה להצבעה במליאה לבין מיטוט הצבא מבפנים רק כי ביביסטים לא יחליטו על הבלורית יפת התואר שלך?

“אתה לא באירוע כפרה – עם ישראל ישנא אתכם לנצח. הילדים שלך יתביישו לומר בקול רם שאבא שלהם היה חבר בארגון שהוביל לטבח. הייתי כותבת לך לשטוף את הפה בסבון אבל עדיף שתתחיל עם הידיים – הן מגואלות בדם”.

רונן השיב: “אין ספק שנבהלת מהצעד הכאילו עצמאי שלך בראיון שנתת ועכשיו את מחפשת למצוא דרך חזרה לזחול לידיו של המלך שלך. כתבת כאן אוסף של שקרים, כיאה לפיגורה בכירה במכונת הרעל. אחלה התברווזות. את חברת כנסת בישראל ובכל זאת החלטת לרדת הכי נמוך שיש, עד הילד הקטן שלי, למרות שהתחננת שלא ידברו על הבן שלך.

“מזכיר לך שאת היית שרה בממשלה כשבוצע הטבח והודעת בקולך שאת אשמה. דבר אחרון, מודה לך על המחמאה, אבל רק שתדעי הבן אדם הזה שקראת לו ‘הבלורית יפת התואר’ ו’הכפרה’ הגן עלייך 180 ימים במילואים בתשעה חודשים האחרונים. הידיים שלו נלחמו בשבעה באוקטובר כשאת עוד היית בבית בהלם וכשיצאת ממנו נכנסת להיסטריה על האסון שהבאתם עלינו ורצת להתראיין. אני מתבייש שאת חברת כנסת”.

דיסטל-אטבריאן הגיבה לרונן וכתבה: “צר לי על אובדנך האישי, בלי טיפת ציניות. אבל אין לזה שום קשר לעובדה שהאג׳נדה שהארגון שלך מוביל גורם לסכנה ביטחונית ממשית. כמו כן, אתה לא היחיד שנמצא במילואים, כל הגברים במשפחה שלי נלחמו מאז הטבח.

“ודבר אחד חייב להיות ברור: אני הושטתי יד לכל עם ישראל, ימין ושמאל כאחד. מעולם לא הושטתי יד ולעולם לא אושיט לארגונים שעודדו סרבנות, פילוג והסתה. מי מכם הושיט יד למגזר החרדי שדאגתם להשפיל מדי יום? מי מכם הושיט יד ל’משחיסטים’ שנקרעים עכשיו במלחמה? מי מכם הושיט יד למסורתיים מהפריפריה שחטפו מכם עלבונות גזעניים אלף פעם ביום? התשובה היא אף אחד. תחסוך ממני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות