פעיל חברתי עזתי מביה”ח: ‘חמאס שבר לי את האצבעות והשיניים’

אמין עאבד, פעיל חברתי מרצועת עזה, פרסם ברשתות החברתיות סרטוני ביקורת על ארגון הטרור • התגובה: אנשי ביטחון הפנים בעזה הכו אותו בפטישים ושברו לו את השיניים באבן • בראיון לערוץ אל-משהד האמירותי אמר: "אחרי מה שקרה, אני יודע שייתכן ויהרגו אותי כאן"
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"ד / 11.07.2024 10:33

אמין עאבד, פעיל חברתי עזתי שנפצע קשה לאחר שהוכה בידי מחבלי חמאס בגלל סרטוני ביקורת שפרסם ברשתות החברתיות נגד ארגון הטרור, התראיין הלילה  לערוץ אל-משהד האמירותי מתוך בית החולים בו הוא מאושפז בשל פציעתו – וסיפר על האירוע הקשה שעבר.

מחזיקים בתעודת עו”ס? זו הסיבה שכדאי לכם למלאות הטופס הזה

בראיון, שפורסם ב’כאן חדשות’, אמר עאבד: “חמישה אנשים חמושים מביטחון הפנים של חמאס השתמשו בפטישים והחלו להכות אותי ברחוב, הם הכו אותי בראשי ושברו את אצבעותיי.

“הם אמרו שהם אנשי ביטחון הפנים ושהם מרביצים למשת”פים ומרגלים. הם השכיבו אותי על הגב ושברו לי את השיניים באמצעות אבן. לאחר כמה זמן אנשים ראו אותי, התקבצו סביבי והעבירו אותי לבית החולים”.

לדברי עאבד, הוא חושב לעזוב את רצועת עזה. “אחרי מה שקרה, אני יודע שייתכן ויהרגו אותי כאן. אני רוצה לשמור על חיי ולהמשיך להגן על בני עמי. מה שעברתי הוא אירוע טרוריסטי, הוא פשע. הדבר הזה מונע ממני להגן על העם שלי. אני לא אהסס לרגע להגן על בני עמי –  לא משנה מה המחיר. אנחנו מכירים את המחיר הזה מאז שהתחלנו להתנגד לארגון חמאס פוליטית ורעיונית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות