נסראללה: יש לצה”ל מחסור והם נאלצים לכפות על החרדים להתגייס

מזכ"ל חיזבאללה נאם היום וטען: "התשנו את ישראל, זה ייאלץ אותם לעצור את המלחמה" • "ישראל חווה את הימים הגרועים ביותר בהיסטוריה שלה. הכישלון הוא הכותרת של המערכה בישראל בחודש העשירי למלחמה, כאשר לא הושגה אף מטרה שהוכרז עליה"
חיים טוויל
ד' תמוז התשפ"ד / 10.07.2024 18:00

מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא נאום היום (רביעי) בטקס לזכרו של אבו נעמה, בכיר חיזבאללה שחוסל בשבוע שעבר בתקיפה של ישראל  – וטען:  “מטרות ההתשה בכלכלה ובחברה מושגות וזה יאלץ את ישראל לעצור את המלחמה”.

הוא הדגיש:  “עצירת המלחמה בעזה היא הדרך היחידה לעצור את המלחמה בחזית הצפונית”.

נסראללה לעג לישראל, והתייחס לחוק הגיוס ולמצבו של צה”ל. “יש לצה”ל מחסור בחיילים והם נאלצים לנסות לכפות על החרדים להתגייס. צבא האויב נאלץ להאריך את גיוס החובה, ויש לכך השפעה כלכלית וחברתית גדולה על החברה הישראלית”.

נסראללה הביע סיפוק מהישגי ארגון טרור במהלך המלחמה: “השגנו את המטרות שלנו להתיש את האויב בכלכלה, בכוח האדם ובמציאות החברתית, וזה יאלץ אותו להפסיק את המלחמה”.

בהמשך ללוחמה הפסיכולוגית, אמר נסראללה כי ישראל חווה “את הימים הגרועים ביותר בהיסטוריה שלה וכמה מהתחקירים בעניין 7 באוקטובר חושפים את נקודות החולשה”.

הוא הוסיף וטען כי “הכישלון הוא הכותרת של המערכה בישראל בחודש העשירי למלחמה, כאשר לא הושגה אף מטרה שהוכרז עליה.

“מי שמאיים עלינו בפלישה לדרום לנהר הליטאני, עליו לראות מה שקרה ברפיח שם ישראל נכשלה מלהשיג ניצחון”. לדבריו,  “הישראלים כבר לא מאיימים להשמיד את ההתנגדות בלבנון ולפתוח במלחמה כוללת”.

נסראללה התייחס גם למו”מ לעסקת חטופים, שתוביל גם להפסקת אש בעזה, והבהיר:  “חמאס מנהל משא ומתן בשמו ובשם סיעות ההתנגדות וכל ציר ההתנגדות. מה שחמאס מסתפק בו, כולנו נהיה מרוצים. לא ביקשנו שחמאס יתאם אתנו את המשא ומתן, ואנחנו תומכים בו בכל החלטותיו ואיתו עד הסוף”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות