וידר הטיח בזייברט: לאן הולך הכסף? מנותקים, הציבור בז לכם

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, תקף במהלך דיון סוער במועצת העיר על אישור תקציבים 'בלתי רגילים' לסעיפים עלומים ו'שיפוצי לשכות' בשווי מיליוני שקלים • "תתביישו לכם, אתם גונבים מלומדי התורה כסף לסעיפים עלומים כמו 'שוחטים', העלתם להם את הארנונה. אין לכם בושה?!"
אריה ריבקינד
ד' תמוז התשפ"ד / 10.07.2024 17:44

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק מטעם הליכוד, תקף בחריפות את ראש העיר חנוך זייברט – ודרש לדעת לאן מונים מיליוני שקלים מתקציב העירייה.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה השבוע לדיון כדי לאשר סדרת ‘תקציבים בלתי רגילים’ לסעיפים תמוהים, כמו ‘שיפוץ מוסדות’ – ללא כל פירוט מי הם אותם מוסדות ומדוע דווקא הם, ‘מענק’ חירום ממשרד הפנים ללא פירוט להיכן הכסף מועבר, תקציב ל’שיפוצי לשכות’ בעלות של מיליוני שקלים ועוד.

במהלך הדיון זלזלו זייברט וחברי מועצה מהקואליציה בטענות הקשות שהעלה וידר על העברות של מיליוני שקלים לתקציב ה’שוחטים’, ובתגובה זעק וידר לעברם: “תתביישו לכם, אתם מתלוצצים וצוחקים על כספי ציבור. הציבור בז לכם. אתה יכול לצחוק ולהשתעשע זייברט, אבל את הציבור זה ממש לא משעשע שלמעלה מ-8 מיליון שקל מועברים ל’שוחטים'”.

מנחם שפירא, מ”מ ראש העיר, האשים את וידר כי “לא אכפת לו מלומדי התורה”. וידר, בתגובה, השיב  לו כי מדובר בטענה חצופה: “אתם גונבים מלומדי התורה כסף לסעיפים עלומים כמו ‘שוחטים’, העלתם להם את הארנונה –  ואתם טוענים שלי לא איכפת? אין לכם בושה?!”

ישיבת מועצת העיר הסתיימה באישור כל הסעיפים על ידי חברי אגודת ישראל, דגל התורה וש”ס.

צפו בהצגה. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות