“נעיף אותך”: תושב חולון מואשם בהטרדת השרה מאי גולן בפייסבוק

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בת"א כתב אישום נגד תומר גיא, בן 28 מחולון, בגין עבירות רבות של הטרדה כלפי השרה מאי גולן • "שניה של שקט לא תהיה לך, לא מרחם עלייך"
אריה ריבקינד וחיים טוויל
ד' תמוז התשפ"ד / 10.07.2024 15:36

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בת”א כתב אישום נגד תומר גיא, בן 28 מחולון, בגין עבירות רבות של הטרדה כלפי השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, מאי גולן.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד מיטל מור מפרקליטות מחוז ת”א, נאמר כי תומר גיא פנה במספר הזדמנויות אל השרה גולן ביישום המסנג’ר של הרשת החברתית פייסבוק, ושלח לה הודעות בעלות תוכן שיש בו התייחסויות מבזות ומשפילות, חוזרות ונשנות.

לפי כתב האישום, בחודש יולי  בשנה שעברה פנה הנאשם אל השרה באמצעות חשבון הפייסבוק וכתב לה (תוך השמטת הקללות וההטרדות): “מאי גולן, אין לכם מושג מה התחלתם… רוצים לשבור לי את העצמות? מוזמנים, יהיה כיף לכולנו, מבטיח. לא ננוח עד שלא נעיף אותך וחבורת הזבל שלך לפח הזבל של ההיסטוריה… שניה של שקט לא תהיה לך, לא מרחם עלייך.

“אלוהים איזה אישה מטומטמת את. אין לך מושג אפילו מה את עושה. כל מילת בלע שיוצאת לך מהפה רק מדליקה עוד בן אדם ועוד בן אדם ששונאים אותך ורוצים רק להוקיע אותך, אז תחכי יום, יומיים, שלושה, שנה, כמה זמן שזה ייקח עד שתמצאי את עצמך לא רלוונטית, בלי אף אחד, עם משפחה ששונאת אותך ומדינה שתגרש אותך…”

בהודעה נוספת כתב: “לא לצאת מהבית היום, חבל, מלחמת אחים, הגיע הזמן להשתיק אתכם אחת ולתמיד. תזכרי את היום הזה… כי לא נשאר לכם הרבה זמן…נעיף אתכם מהר מאד לפח הזבל של ההיסטוריה”.

בהמשך פנה הנאשם אל השרה באמצעות חשבון הפייסבוק וכתב לה: “… אל תדאגי, נגיע לכולכם, המלחמה רק התחילה… טפי עלייך…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות