3 שנים לפטירתו הטראגית של החתן שלמה רוטנברג ז”ל: התפללו לעילוי נשמתו

היום חל יום היארצייט השלישי של הבחור החתן שלמה רוטנברג ז"ל, שנהרג באורח טראגי כשבוע לפני יום נישואיו • בני משפחתו: "הואיל ולא זכה להותיר אחריו זש"ק הציבור מתבקש ללמוד ולהתפלל לע"נ"
יוסף גרינבוים
ד' תמוז התשפ"ד / 10.07.2024 13:56

היום – ד’ תמוז, חל יום היארצייט השלישי של הבחור החתן שלמה רוטנברג ז”ל שנהרג באורח טראגי כשבוע לפני יום נישואיו.

שלוימי ז”ל נולד בערב חג האורים, כ”ד בכסלו תשנ”ט, להוריו שיבדלחט”א הרה”ג רבי מרדכי רוטנברג, משגיח בישיבת תורת חיים הירושלמית ומנכבדי חסידי ביאלא, ולאמו לבית רוזמן.

בילדותו למד בתלמוד תורה תולדות יעקב יוסף דחסידי סקווירא בירושלים, ובבחרותו זכה להסתופף בהיכלה של ישיבת חי משה. לאחר מכן נתעלה לישיבת שערי תורה ברחוב שמואל הנביא, שם המשיך לעשות חיל בלימודיו.

בחודש טבת תשפ”א בא בברית האירוסין עב”ג שתבדלחט”א והחתונה נועדה להיערך ביום י”ג בתמוז תשפ”א, לאחר שבת ה’קאפילוטש’ ולקראת שבת האויפרוף ויום נישואיו המיועד נסע שלוימי ז”ל למירון להעתיר בתפילה על ציונו של הרשב”י, ובדרכו חזרה ממנה לא שב נקלע לתאונת דרכים חזיתית במעורבות משאית בה מצא את מותו באורח טראגי והוא בן 22 בלבד.

למחרת ליוו אותו אלפים למנוחות בהלוויה מצמררת בה הספידוהו הגר”י מאירזאהן זצ”ל מראשי ‘שערי תורה’, והגרא”מ שארר מראשי ‘שערי תורה’.

מסע ההלוויה חלף בביהמ”ד של האדמו”ר מביאלא זצ”ל שם הספידו האדמו”ר מביאלא שליט”א. לאחר מכן אמר האדמו”ר מביאלא זיע”א קדיש, ומסע ההלוויה יצא להר המנוחות שם נטמן לקול זעקות השבר של חבריו ומשפחתו.

חבריו לספסל הלימודים מספרים כי שלוימי ז”ל היה בחור מוכשר במיוחד בכל קנה מידה, היה שקוע בלימוד והיו לו ידיעות מקיפות בכל תחום כמעט. הוא בלט ביראת שמים וחסידות, היה בחור בעל אמונה תמימה, ובעל חסד עצום שסייע בסתר לנזקקים במגוון דרכים בלא להחזיק טיבותיה לנפשיה, בעל לב רחב אשר נתן את כל כולו למען הזולת תמיד. שלוימי מעולם לא פגע או צעק על בחור, תמיד שמר על כבוד הזולת בצורה בלתי רגילה.

שלוימי היה מקושר בלב ונפש לאדמו”ר מביאלא זצ”ל, מזקני חברי מועצת גדולי התורה, אשר נתעלה לישיבה של מעלה בחודש אייר האחרון. שלוימי תמיד היה מראשי חבורת הבחורים אשר היו מסתופפים בצילו של הרבי,

ביום היארצייט הראשון זכו חבריו ומשפחתו להכניס ספר תורה מהודר במיוחד לעילוי נשמתו, אשר הוכנס ברוב פאר לביהמ”ד הגדול דחסידי ביאלא ברחוב יעקובזון בירושלים.

היום ד’ תמוז חל יום היארצייט השלישי שלו והואיל ולא זכה להותיר אחריו זש”ק הציבור מתבקש ללמוד ולהתפלל לע”נ הבחור שלמה ב”ר מרדכי ז”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות