הישג: 101,673 משקי בית נרשמו להגרלה של תוכנית ”דירה בהנחה”

להגרלות נרשמו 101,673 משקי בית • בהגרלה הוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים ברחבי הארץ • החל מהיום נפתחה ההרשמה להנפקת אישורי זכאות לקראת ההגרלה הבאה
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ד / 09.07.2024 23:45

אמש בחצות הסתיימה ההרשמה להגרלה של תוכנית ‘דירה בהנחה’ בה 4,633 זכאים יוכלו לרכוש דירה בהנחה משמעותית ב-19 יישובים ברחבי הארץ. תוצאות ההגרלות יפורסמו לזוכים בשבועות הקרובים.

החל מהיום נפתחה ההרשמה להנפקת אישורי זכאות לקראת ההגרלה הבאה.

ההרשמה להגרלה בתוכנית “דירה בהנחה” נפתחה ביום שני ה-27.5, י”ט באייר תשפ”ד, ונסגרה ביום שני ה-8.7, ב’ בתמוז תשפ”ד, בשעה 23:59.

בהגרלה הוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים ברחבי הארץ בהם: מגדל העמק, בני עייש, אלעד, ראשון לציון, דימונה, קריית גת ועוד.

להגרלות נרשמו 101,673 משקי בית. כמו כן, בוצעו כ-720 אלף הרשמות להגרלות, מספר הרשמות גבוה מאחר וכל זכאי רשאי להירשם לעד שלושה יישובים ולכל ההגרלות ביישובים אלו.

תקופת ההרשמה להגרלה נקבעה לזמן ארוך מהרגיל בהתאם לתקופה.

החל מהיום יחלו גורמי המקצוע במשרד לבצע בדיקות טכניות, לאחריהן יתחיל הליך ביצוע ההגרלות.

הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רואה חשבון מוסמך. חישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת ההגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה, עם סיום תהליך זה יופצו הודעות הזכייה לזוכים.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: “בשבועות הקרובים אלפי משפחות בישראל יתבשרו על זכייתם לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה. הגרלה זו שונה משאר ההגרלות שהיו עד כה, כיוון שלראשונה, תינתן עדיפות של 20% מהדירות בהגרלות לחיילי המילואים שנלחמים בגבורה בימים אלו. כמו כן, אנו פועלים בימים אלו לפתיחת הגרלה נוספת בחודשים הקרובים. נמשיך לפעול למען הזוגות הצעירים בישראל ולמתן פתרונות דיור ראויים והוגנים לכלל האוכלוסייה”.

מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: “בראש ובראשונה אני מאחל בהצלחה רבה לכל הזכאים שנרשמו להגרלות של ”דירה בהנחה”. מטרתנו לקדם פתרונות דיור לטובת כלל אזרחי ישראל, וכבר בהגרלה הנוכחית ישנן דירות בכ-800,000₪. אנו פועלים מסביב לשעון על מנת להגיע למצב בו ההיצע יעלה על הביקוש ולקדם התחלות בנייה בכדי שכל שיווק שיוצא יהפוך במהירות האפשרית לקורת גג. בחודשים האחרונים אנו מקדמים את תכנית האצת הנדל״ן , במסגרתה כמיליארד ₪ יופנו לענף בדרכים שונות, במטרה להסיר חסמים ולקדם את הבנייה בשטח”.

מנהל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: “ההגרלה הנוכחית היא תוצאה של עבודה מאומצת וממושכת בה לוקחת חלק רשות מקרקעי ישראל, המעידה על מחויבתה המלאה של הרשות לעמוד ביעד שיאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירה בסיוע המדינה. בנוסף, אנו פועלים להמשיך להגדיל את היצע הדירות בכל רחבי הארץ. היקף שיווק הקרקעות עד כה בשנת 2024 גבוה יותר מזה של 2023, עם למעלה מ-35 אלף יחידות דיור ששווקו וכ-23,000 יח”ד בעסקות חתומות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות