אב שכול משפד את פוקס: ‘מקומם, דיקטטור, פשוט לא נרדמתי בלילה’

האב השכול אליהו ליבמן תקף בחריפות את האלוף הפורש יהודה פוקס: "לא רק שנעלבתי, פשוט לא נרדמתי בלילה" • הוא פשוט מקומם. הוא אומר מורי ורבי יאיר גולן, הוא יושב לחומוס עם כל המנגנונים של הרש”פ ורואה בהם פרטנרים" • "הוא מפקד דיקטטור שיש נתק בינו לבין הפקודים שלו"
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ד / 09.07.2024 23:10

האב השכול אליהו ליבמן שבנו אליקים הי”ד נרצח ב-7 באוקטובר יצא היום (שלישי) למתקפה נגד הנאום הפוליטי של האלוף יהודה פוקס בטקס הפרידה שלו מפיקוד מרכז.

“לא רק שנעלבתי, פשוט לא נרדמתי בלילה. חשבתי על עשרות הנרצחים והנופלים בקרבות שיצאו מההתיישבות ביו”ש ונרצחו בבתיהם בפיגועים הבלתי הפוסקים”.

ליבמן תקף בחריפות את פוקס והאשים אותו באג’נדות מסוכנות: “לאורך כל התקופה שלו הוא מנציח את הטרור ולא מנצח אותו, ולא מדבר על הכרעה. הוא לא רואה בנו תושבי ישראל, הוא פשוט מקומם. הוא אומר מורי ורבי יאיר גולן, הוא יושב לחומוס עם כל המנגנונים של הרש”פ ורואה בהם פרטנרים וחברים, אלה שרוצחים אותנו”.

ליבמן הוסיף וטען כי דבריו של פוקס נגד אנשי ההתיישבות הם טעות קשה ומעודדים טרור: “הציונות הדתית, ההתיישבות ביו”ש שהם האנשים הכי מוסריים והכי ערכיים והכי תורמים – עליהם יוצא קצפו. הוא לא באמצע מלחמה יעודד טרור בזה שהוא שופך את הדם של התושבים ביהודה ושומרון. הוא בעצם גורם לאויב הערבי לבוא ולהגיד זה בסדר, יש קיצונים אפשר לעשות להם כל מיני דברים”.

לדברי ליבמן הוא לא התכוון להתראיין בנושא, אך כששמע את הדברים של פוקס הוא פשוט לא האמין: “הוא לוקח את המלחמה, הוא מדבר במילים של הרתעה, ומשווה אותנו לאויב שחטף ורצח ואנס. הוא מדבר על ההנהגה שלנו, הוא היה פעם מנהיג ציבור? הוא מפקד דיקטטור שיש נתק בינו לבין הפקודים שלו. זה פשוט לא נתפס, הוא נתן נאום לקבל מקום במפלגה של יאיר גולן מורו ורבו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות