בני ברקי נעצר: תוקף סדרתי של הומלסיות בדרום ת”א

דפוס הפעולה של החשוד, בן 43 מבני ברק: הזמין את הקורבנות - נשים מחוסרות דיור - אל יחידת דיור בתחנה המרכזית בתל אביב, שם סיפק להן סמים והרדים אותן, תוך שימוש בחומר הרדמה • בשלב זה היה מתעלל בהן בעת שהן רדומות, וגילח את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח
חיים טוויל
ג' תמוז התשפ"ד / 09.07.2024 14:18

בלשי מחלק המוסר של היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב עצרו הלילה (שלישי) תושב בני ברק בן 43, החשוד בתקיפה סדרתית של נשים מחוסרות דיור באזור התחנה המרכזית בתל אביב.

הוא חשוד בעבירות אלימות, כליאת שווא, וביצוע מעשים חמורים לצורך ביזוי.

המעצר בוצע לאחר שהתקבלו דיווחים מגורמי הרווחה על התעללות בנשים מחוסרות דיור באזור התחנה המרכזית בתל אביב. שוטרי היחידה המרכזית במחוז תל אביב פתחו בפעילות מבצעית וחקירתית נמרצת, במטרה לבדוק נסיבות האירועים ולאתר את מבצע המעשים.

במהלך הפעילות אותרו על ידי החוקרים כשש נשים מחוסרות דיור, אשר מסרו בעדותן כי במהלך החודשים האחרונים נפלו קורבן להתעללות פיזית ונפשית על ידי חשוד באזור ת”א.

לפי החשד, החשוד היה מזמין את הקורבנות באופן שיטתי ליחידת דיור בתחנה המרכזית בתל אביב, מספק להן סמים ומרדים אותן, תוך שימוש בחומר הרדמה ומתעלל בהן בעת שהן רדומות, כאשר הוא מגלח את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח.

עם התקדמות החקירה, הצליחו בלשי מחלק המוסר של ימ”ר תל אביב לאתר הלילה ולעצור את החשוד, בן 43, תושב בני ברק.

בחיפוש ביחידת דיור בתחנה המרכזית ובדירתו של החשוד בבני ברק, נתפסו מספריים ומכונות גילוח, באמצעותם על פי החשד, ביצע בקורבנות מעשים חמורים לצורך ביזוי, תוך שהוא מרדים אותן ושולל מהן כושר ההתנגדות.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד ב-7 ימים נוספים, עד לתאריך 15/7/24.

החקירה מתנהלת במחלק המוסר של היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות