אות החיים: הסרטון מהשבי של התצפיתנית דניאלה גלבוע • צפו

אות החיים התקבל לפני ארבעה חודשים - מהיום ה-107 למלחמה - ופורסם כעת באישור המשפחה • בתיעוד דניאלה נראית כשהיא פונה לממשלה ולמשפחתה • האם אורלי: קיבלנו ממנה אות חיים נוסף לפני חודשיים
חרדים 10
ג' תמוז התשפ"ד / 09.07.2024 10:22

משפחתה של התצפיתנית החטופה מנחל עוז דניאלה גלבוע, אישרה היום (שלישי) לפרסם את אות החיים שקיבלה ממנה לפני כחצי שנה – ביום ה-107 למלחמה.

“אני לא צריכה שום אוכל, שום כסף, שום בגדים, שום כלום, רק שתחזירו אותנו הביתה בחיים”, אומרת גלבוע בסרטון. “אני נמצאת תחת הפצצות ואש 24 שעות ביממה ואני מפחדת מאוד על החיים שלי – למה אני צריכה להרגיש שננטשתיי ונזרקתי? תתאפסו על עצמכם ממשלה יקרה ותתחילו לעשות את העבודה שלכם כמו שצריך. תחזירו אותנו הביתה בחיים.

“ואתם, משפחה שלי, אני מאוד מתגעגעת אליכם ואוהבת אתכם – אמא, אבא, נוני, רועיקו. אני מבקשת שתהיו חזקים ותעשו כל מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה, כל עוד אני עדיין בחיים”.

 

אורלי, אימה של דניאלה, התייחסה הבוקר לסרטון בראיון לקשת 12: “עבר כל כך הרבה זמן מאז, זה מלפני חצי שנה, מהיום ה-107, אבל אני מזהה את המצוקה שהבת שלי נמצאת בה. היא נראית מאוד אסרטיבית ונחושה, אבל אומרת את הדברים כמשחק. אני מזהה את היכולת הזאת שלה, לדעת לשחק את הדברים שאמרו לה להגיד.

“למי שלא מכיר אותה היא נראית מאוד חזקה ואסרטיבית, אבל קיבלנו חוות דעת פסיכולוגית שהיא במצב נפשי קשה באותם רגעים. ידעו להשוות את ההתנהגות שלה לעומת סרטונים אחרים ששלחנו להם ולהגיד שהיא במצב נפשי קשה, עם כל החוזק שהיא מצליחה להראות בסרטון הזה. אני מזכירה, זה היה לפני יותר מחצי שנה. היום אני לא יודעת מה המצב שלה”.

האם ציינה כי התקבל אות חיים נוסף מבתה בחודשים האחרונים. “קיבלנו בפעם האחרונה לפני חודשיים, אנחנו יודעים שהיא בחיים. מעבר לזה, לא אומרים לנו שום דבר. אנחנו לא יודעים אם זו עדות או במה מדובר. הצבא לא משתף אותנו, פשוט אומר לנו בצורה מאוד לקונית ‘אות חיים’, וזהו. לא יודעים מעבר לזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות