החטוף שוחרר בריאיון: בכיתי לה: ‘מאמא! ניצלתי פעמיים ממוות!’

החטוף אנדריי קוזלוב חולץ לפני חודש מהשבי ב'מבצע ארנון', מדבר בריאיון ראשון: "אמרתי לעצמי כל הזמן: 'בחיים, שלם ובריא'. להזכיר לעצמי שאני חייב לחזור להורים שלי ולמשפחה שלי בחיים, שלם ובריא"
חרדים 10
ג' תמוז התשפ"ד / 09.07.2024 01:36

החטוף אנדריי קוזלוב חולץ לפני חודש מהשבי ב’מבצע ארנון’. בריאיון ראשון, שיתפרסם  ביום שישי במוסף ‘7 ימים’ של ‘ידיעות אחרונות’, הוא מספר לדנה ספקטור על החטיפה הדרמטית משטח מסיבת הנובה, רגעי המשבר בשבי והתקווה שעוד חטופים יזכו לחזור הביתה.

הוא סיפר: “המחבלים אמרו לנו כל הזמן שישראל רוצה שנמות, רוצה להיפטר מאיתנו, ‘ואם ישראל לא תהרוג אתכם, אנחנו נהרוג אתכם בשנייה שהם יגיעו לחלץ אתכם’. הם אפילו לא שמו לב שיש פה דיסוננס. כי אם ישראל רוצה שנמות, למה שהם יבואו לחלץ אותנו?”

קוזלוב סיפר עוד: “כששאלו אותי אם אני רוצה לדבר בטלפון עם אמא ואבא, זה היה השיא מבחינתי. בכיתי לה: ‘מאמא! ניצלתי פעמיים ממוות!’, כי פעם אחת ניצלתי ב-7 באוקטובר, ופעם שנייה שרדתי גם את כל שמונת החודשים של אחרי.

“אמרתי לעצמי כל הזמן: ‘בחיים, שלם ובריא’. להזכיר לעצמי שאני חייב לחזור להורים שלי ולמשפחה שלי בחיים, שלם ובריא”, אמר קוזלוב, ששוחרר יחד עם שלומי זיו ואלמוג מאיר ג’אן שעימם הוחזק בשבי, וביחד עם נועה ארגמני שהוחזקה בבית סמוך במחנה הפליטים נוסייראת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות