‘בז להם’: סא”ל ארז אלטשולר מ’צוות יוני’ הגיב לביזוי קברו • צפו

חרדים 10
|
א' תמוז התשפ"ד / 07.07.2024 01:34
סא”ל ארז אלטשולר התייחס בראיון ב’הפטריוטים’ לביזוי קברו של מפקדו יוני נתניהו הי”ד – ועל ההחלטה שלו לענות להם באזכרה שנערכה ביום שישי • הטיח: “חלק לא מבוטל מכם עשה מרד נגד יוני, כמה פעמים הייתם באזכרה שלו עד היום?”

סא”ל ארז אלטשולר, שהיה חבר ‘צוות יוני’ בסיירת מטכ”ל, התייחס הערב (מוצ”ש), בראיון שהעניק לתוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, בהגשת ינון מגל,  לביזוי קברו של מפקדו המנוח הי”ד בשבוע שעבר  – ועל ההחלטה שלו לענות באזכרה שנערכה ביום שישי האחרון.

אלטשולר אמר בתוכנית: “כשיוני היה מזכיר את השם ביבי, העיניים שלו היו בורקות. אתם שבאתם יום קודם חברים של יוני? הרי חלק לא מבוטל מכם עשה מרד נגד יוני לפני אנטבה. כמה פעמים הייתם באזכרה שלו עד היום? רובכם לא הייתם בכלל, היה אחד או שניים שהיו שם שנה או שנתיים. אני נמצא שם כבר 47 שנים, הם מגדירים את עצמכם כחברים. לא, זה לא חברים”.

ביום חמישי התרחשה סערה כאשר בת זוגו וחבריו של יוני נתניהו הי”ד עלו לקברו, יום לפני האזכרה הרשמית בהשתתפות אחיו, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אחד מחבריו לצוות פנה ליוני: “בחרת להקריב את חייך למען ישראל והחטופים – והממשלה מקריבה את ישראל והחטופים למען עצמה”. המשתתפים סיפרו כי החליטו להקדים את האזכרה, כדי “להיות עם יוני היום ולא להיות כאן מחר עם אחיו”.

האזכרה לסגן אלוף יוני נתניהו הי”ד, שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכ”ל במבצע לשחרור החטופים באנטבה לפני 48 שנה, התקיימה ביום שישי בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם אבנר, יחד עם עדו נתניהו ומשפחתו.

בטקס השתתפו גם יו״ר הכנסת, שרים, ח”כים, מפקדי צה”ל בעבר ובהווה וחברי המשפחה.

האחים בנימין ועדו נתניהו אמרו יחד קדיש. ראש הממשלה ואחיו עדו הניחו זר יחד עם חבריו של יוני מסיירת מטכ”ל.