ביידן: ‘גאה להיות האישה השחורה הראשונה שכיהנה עם נשיא שחור’

מבוכה נוספת לנשיא ארה"ב - שהפעם התבלבל בראיון שהעניק לתחנת רדיו בינו לבין סגניתו קמלה הראיס • עד כה זכו המבוכות הללו להתעלמות מצד התקשורת - ורק קריסתו בעימות מול טראמפ העלתה את הנושא אל ראש סדר היום
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ד / 05.07.2024 17:13

הנשיא ג’ו ביידן לא מפסיק להתבלבל וליצור מבוכות: במהלך ריאיון לתחנת הרדיו של פילדלפיה, הנשיא ביקש להדגיש את תפקידה ההיסטורי של סגניתו קמלה האריס.

אלא שלפי דיווח בערוץ 14, הוא התבלבל בין כהונתו שלו עצמו כסגן נשיא של אובמה, לבין כהונתה כסגניתו.

מה שיצא מפיו בסופו של דבר בשידור היה: “אני גאה להיות האישה השחורה הראשונה שכיהנה עם נשיא שחור” – כאשר, כאמור, כוונתו הייתה לפרגן להאריס על תפקודה כסגניתו.

המבוכה הזו מצטרפת לשלל מבוכות של הנשיא האמריקני שמתפרסמות ברשתות החברתיות מדי יום, כבר זמן רב – אולם עד כה זכו להתעלמות מצד התקשורת. רק קריסתו בעימות מול טראמפ העלתה את הנושא אל ראש סדר היום, עד שאפילו תומכיו הגדולים מפקפקים ביכולותו לכהן כנשיא ארבע שנים נוספות.

ביום רביעי פרסם עיתון ה’דיילי ביסט’ תיעוד של דונלד טראמפ במהלך משחק גולף, בו הוא מגדף את נשיא ארה”ב ג’ו ביידן – ומתייחס לאפשרות שסגניתו של ביידן, קמלה האריס, תחליף אותו במירוץ.

טראמפ נראה בתיעוד יושב על עגלת גולף לצד בנו בארון – כשהוא אומר: “איך הייתי בעימות באותו הלילה? בעטתי בערימת הגרוטאות הזקנה והמפורקת הזו”.

טראמפ התרברב: “הוא אדם רע. הוא בדיוק עזב. עזב את המרוץ. כן, הוצאתי אותו מהמרוץ –  וזה אומר שיש לנו את קמלה. אני חושב שהיא הולכת להיות טובה יותר עבורנו. היא כל כך גרועה. היא כל כך פתטית. היא פשוט כל כך רעה…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות