האיש של לפיד בערד לעג למתנדבי זק”א: ‘משחקים במשחקי שקים’

לאחר שחברת 'ערד ביתנו' השליכה על חבר מועצה מאגו"י חפץ במהלך ישיבת מועצה: נציג יש עתיד בעיר, דודי אוחנונה - הביע זלזול בעבודת הקודש של מתנדבי זק"א, לאחר שסגן ראש העיר משה קבס שיבח את מסירותם • ראש העיר: "פגיעה קשה וחמורה בזכרם של חללי צה”ל ואזרחים שנרצחו"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ד / 05.07.2024 17:01

משהו רע קורה לחברי האופוזיציה בערד: לאחר שד”ר דיאנה גיטיס חברת מפלגת ‘ערד ביתנו’ השליכה חפץ על שמחה ברוידא, חבר מועצה מטעם אגודת ישראל במהלך ישיבה –  אירוע מטריד נוסף התרחש אתמול בישיבת מועצה, כאשר נציג יש עתיד בעיר דודי אוחנונה – הביע זלזול בעבודת הקודש של מתנדבי זק”א במהלך ‘חרבות ברזל’.

“בני היה לוחם בתוך עזה והבת שלי יושבת בקריה בבור כבר תשעה חודשים. הם לא משחקים במשחקי שקים”, אמר אוחנונה.

המשתתפים זעמו על האמירה הקשה וראש העיר, יאיר מעיין,  דרש ממנו לחזור בו מיד מדבריו, אך הוא סירב.

מעיין אמר: “אני מגנה בשאט נפש את דבריו המבזים של חבר מועצת עיריית ערד, דודי אוחנונה מיש עתיד, שקרא לאנשי זק”א ששירתו במלחמה במחנה שורה במלאכה הקדושה של זיהוי החללים של הטבח ב-7 באוקטובר ‘משחקים בשקיות’. זוהי פגיעה קשה וחמורה בזכרם של חללי צה”ל ואזרחים שנרצחו, נטבחו ונאנסו על ידי המחבלים ב-7 באוקטובר.

“חילול זכרם במועצת העיר הוא שיא השפל שיהודי יכול לעלות בדעתו, וכל זאת עשה ליד משפחות שכולות בקהל”.

אוחנונה חזר בו מדבריו לאחר מכן – והבהיר: “לא נאמרה מילה אחת על המתנדבים שעשו עבודת קודש. מדובר שיש ניסיון להלביש את ההתנדבות שלהם על כל החרדים שמסרבים להתגייס ואף מפרסמים זאת מעל כל במה”.

אלמוג בוקר, כתב הדרום של חדשות 13 צייץ: “חבר המועצה וסגן ראש העירייה לשעבר דודו אוחנונה מיש עתיד קרא לאנשי זק”א, שהתנדבו בזיהוי חללי הטבח בשבעה באוקטובר ‘משחקים בשקיות’, זאת לאחר שסגן ראש העיר משה קבס יו”ר זק”א בערד שיבח את מסירותם במחנה שורה. ברקע אפשר לשמוע את ראש העייריה יאיר מעיין שמבקש ממנו לחזור בו, אבל הוא מסרב. בושה!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות