מחבלי חמאס מכים עם אלות עזתים שניסו לקחת מזון • קשה לצפייה

מחבלי חמאס מכים באכזריות אזרחים עזתים שניסו להיכנס למחסן מזון ברצועה בו אוחסן סיוע הומניטרי • העזתים הוכו באמצעות אלות וחגורות ורוססו על גבם המילים "גנב" • דובר צה"ל בערבית: "זהו חמאס, וזהו היחס שלו לתושבי עזה"
חיים טוויל
כ"ט סיון התשפ"ד / 05.07.2024 13:26

דובר צה”ל לתקשורת הערבית פרסם היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו סרטון קשה לצפייה, המציג מחבלי חמאס רעולי פנים מכים באכזריות עם אלות אזרחים עזתים, זאת ככל הנראה לאחר שניסו לקחת מזון ממחסן שאליו הוכנס הסיוע ההומניטרי.

לאחר שהוכו באלות וחגורות, רוססה על גבם של המוכים המילה  “גנב”.

בפוסט של דובר צה”ל נכתב: “מה קורה כאשר אזרחים מנסים לקבל סיוע הומניטרי בעזה? בזמן שישראל עושה מאמצים רבים כדי להבטיח הקלה בכניסת הסיוע לתושבי עזה, חמאס ממשיך לגנוב ולהסתיר אותו מאזרחי עזה”.

דובר צה”ל הוסיף וכתב: “בסרטון זה ניתן לראות רעולי פנים, שלפי אזרחים עזתים הם אנשי חמאס, מכים ומחזיקים אזרחים בשבי לאחר שניסו להיכנס למחסן בו אוחסן סיוע הומניטרי. האזרחים האלה רק רצו לאכול, אבל לחמאס היו תוכניות אחרות.

“זהו חמאס, וזהו היחס שלו לתושבי עזה, שאותו הוא כובש הוא דואג רק לאינטרסים שלו ולכסף האיראני שהוא מרוויח על חשבון העזתים המסכנים הללו שהיו נתונים לטרור שלו במשך שנים, כאילו. כסף פרסי כבר לא הספיק לו, אז הוא התחיל לגנוב את הכסף של העניים והרעבים”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות