משפחות שכולות מפורום הגבורה: “לא נסכים לשום עצירה במלחמה”

'פורום הגבורה' פרסם קריאה לממשלה שלא להסכים לשום עצירה של הלחימה • המשפחות השכולות: "חיילנו נלחמים בעזה ובצפון - כל דיבור על הפסקת הלחימה ועסקאות מופקרות מחלישים את חיילנו" • "הרגשה שכולנו מתדרדרים במדרון חלקלק לכיוון עסקה חדשה"
חיים טוויל
כ"ט סיון התשפ"ד / 05.07.2024 13:07

משפחות שכולות מ’פורום הגבורה’ – פורום משפחות נופלי מלחמת ‘חרבות הברזל’ –  אומרות היום (שישי) כי לא יסכימו לשום עצירה בלחימה ולכניעה לסינוואר. המשפחות דורושות להמשיך את הלחימה עד מילוי כל מטרות המלחמה.

יהושע שני, אביו של אורי הי”ד, לוחם גולני שנפל בשבעה באוקטובר וחבר הנהלת הפורום, קורא לקחת דוגמה מהגיבורים שנפלו ולהילחם בעוצמה מול החמאס.

הוא יצא נגד הדיבורים על עסקה מופקרת: “אורי יצא לקרב ונלחם עד הכדור האחרון בשביל למגר את האויב ולמגר את החמאס. אנחנו שומעים בשעות האחרונות על עצירת המלחמה והפסקת הלחימה. אני קורא מפה לראשי המדינה, לראשי הצבא – קחו דוגמה מהגיבורים שמסרו את נפשם למען האומה. בעוצמה, בנחישות, בלי להתפשר אל מול הרוע של החמאס”.

שני הוסיף: “לא נסכים לשום עצירה של המלחמה עד למיגור החמאס. זאת החלטת קבינט המלחמה – מיגור החמאס ושליטה ביטחונית ישראלית ברצועה. חיילנו נלחמים בעזה, לוחמים בצפון וכל דיבור על הפסקת הלחימה ועסקאות מופקרות מחלישים את חיילנו. אני קורא שוב למנהיגנו ולראשי הצבא להילחם עד מיגור האויב, עד מיטוט החמאס ועד השבת החטופים”.

יעקב ניצן, אביו של גלעד ניצן הי”ד, חבר הנהלת ‘פורום הגבורה’ הוסיף: “ההרגשה שכולנו מתדרדרים במדרון חלקלק לכיוון עסקה חדשה. עסקה שתשלב עצירה של הלחימה, עסקה שתשים בסימן שאלה את המשך החיים של שאר החטופים, עסקה שתציג את מדינת ישראל כמדינה חלשה שנכנעת לתכתיבי סינואר. גלעד שלנו נהרג בי״ט חשוון, 3.11, הוא הלך למלחמה הזו בידיעה שלא עוצרים עד שמנחילים נצחון אמת, מחזירים את כלל השבויים ויוצרים עוצמה והרתעה על כל סביבותינו. אנא, עשו ופעלו בכוחכם למען עוד 9 מליון אזרחים במדינה הזו שמבקשים בטחון ועתיד לילדים שעוד נותרו”.

גם היום ממשיכות המשפחות השכולות לשהות במאהל הגבורה שהוקם בסמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים.

המאהל אשר פוקדים אותו מידי יום אלפי תומכים, הוקם בקריאה לממשלה למלא את צוואת הנופלים – ניצחון. המשפחות הצהירו כי ישהו במקום עד שיוודאו שהממשלה וצה”ל עומדים ביעדי המלחמה וחותרים לניצחון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות