צה”ל חיסל עד כה כ-100 מחבלים בשג’אעיה; 4 מחבלים חוסלו בג’נין

בתוך שתי דקות: חוסל המחבל שביצע את השיגורים אתמול לנחל עוז • כוחות צה"ל בג'נין: מכתרים מבנה בו מתבצרים מחבלים ומנהלים חילופי אש • עדכונים שוטפים
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ד / 05.07.2024 10:12
היום ה-273 למלחמה I עדכונים שוטפים: 

09:35 – נסראללה נפגש עם משלחת חמאס כדי לדון במצב בעזה ובשיחות על עסקה

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נפגש עם משלחת מטעם חמאס בראשות סגנו של סינוואר חליל אל-חיה. כך הודיע ארגון חיזבאללה. לפי ההודעה הצדדים דנו בהתפתחויות הנוגעות למשא ומתן אודות ההצעות השונות להפסקת אש. עוד דווח כי בפגישה הודגש שיתוף הפעולה בשטח וברמה המדינית בין הצדדים.

9:31 –  בתוך שתי דקות: חוסל המחבל שביצע את השיגורים אתמול לנחל עוז

לוחמי צוותי הקרב בפיקוד אוגדה 98 חיסלו מתחילת הפעילות בשג’עייה כ-100 מחבלים, השמידו יותר מ-100 תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה במרחב.

ביממה האחרונה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים חיסלו מספר מחבלים שירו לעבר כוחותינו במרחב. בנוסף, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 חיסלו עשרות מחבלים חמושים ביממה החולפת בהיתקלויות, בירי טנקים ובהכוונת תקיפות כלי טיס של חיל האוויר.

בסגירת מעגל מהירה של חטיבה 7 וחיל האוויר, כלי טיס חיסל את המחבל שביצע אתמול את השיגורים לנחל עוז, שתי דקות לאחר שביצע את השיגורים. ברפיח, לוחמי צוותי הקרב החטיבתיים בפיקוד אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים והשמידו מספר מבנים ממולכדים במרחב.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת ‘הזקן’ (8) בפיקוד אוגדה 99 חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים במרכז הרצועה, בהם מחבל שניסה לתקוף את כוחותינו וחוליית מחבלים שניסתה להטמין מטענים במרחב. לאורך היממה האחרונה כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-50 מטרות טרור ברחבי הרצועה, בהן מבנים ממולכדים, חוליות מחבלים חמושות ועמדות שיגור.

9:11 – דיווח על 4 מחבלים הרוגים כתוצאה מתקיפת כלי טיס בג’נין

8:45 – חילופי אש בין כוחות צה”ל למחבלים בג’נין

לוחמי דובדבן מנהלים חילופי אש עם מחבלים שמתבצרים במבנה. כחלק מנוהל “סיר לחץ”, הלוחמים ירו טילי מטאדור לעבר המבנה. במקביל, צה”ל תקף מהאוויר חוליית מחבלים שירתה על כוח של צה”ל. הפלסטינים דיווחו על ארבעה הרוגים.

7:45 – צה”ל תקף במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון

מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון, בהם תשתית טרור במרחב אל ג׳יבין, ותשתית להכוונת טרור במרחב כפר חמאם. בנוסף, כוחות צה״ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום למרחב א-נקורה שבדרום לבנון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות