רס”ן איתי גלאה הי”ד בן 38 מרמת גן נפל בצפון מרקטת חיזבאללה

רס"ן מיל' איתי גלאה הי"ד, סגן מפקד פלוגה ביחידה 8679 בעוצבת יפתח, נהרג מפגיעת רקטה של חיזבאללה במרחב רמת הגולן • הניח אחריו אישה בהיריון מתקדם ושני ילדים • הוא ההרוג ה-26 מאש חיזבאללה בגבול לבנון מתחילת המלחמה • מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-678
חיים טוויל
כ"ח סיון התשפ"ד / 04.07.2024 18:46

רס”ן איתי גלאה הי”ד, בן 38 מרמת גן, סגן מפקד פלוגה ביחידה 8679 בעוצבת יפתח, נפל היום (חמישי) מפגיעת רקטת חיזבאללה ששוגרה משטח לבנון במהלך במתקפת הטילים והכטב״מים של חיזבאללה – ופגעה במרחב רמת הגולן.

גלאה הי”ד הותיר אחריו אשה בהיריון מתקדם ושני ילדים.

מספר לוחמים נוספים נפצעו באירוע.

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן ספד לו: “ערב מר לעיר שלנו עת הותר לפרסום דבר נפילת תושב העיר, איתי גלאה, בהגנה על צפון הארץ מפגיעת רקטה. רס”ן (מיל’) איתי גלאה, בן 38, אבא של יהלי שעולה לכיתה א’ ולגוני שבגן ובעלה של גל שבהריון מתקדם מאוד. כמה הבשורה הזו אכזרית וקורעת לב.

“איתי הגיבור היה סגן מפקד פלוגה ביחידה 8679, עוצבת יפתח (679). מרגע זה העירייה והתושבים ידאגו לכל דבר שהמשפחה תצטרך. בשם כל תושבות ותושבי העיר אני מביע תנחומים ושולח חיבוק מחזק. יהי זכרו ברוך”,

במהלך היום נורו כ-200 רקטות ושוגרו כ-20 כטב”מים לצפון הארץ. זאת בתגובה לחיסול מפקד יחידת ‘עזיז’ של החיזבאללה אתמול. חיזבאללה טען כי חמישה בסיסי צה”ל היו על הכוונת.

הוא ההרוג ה-26 מאש חיזבאללה בגבול לבנון מתחילת המלחמה. מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-678.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות