אביגדור קהלני: יהיה שינוי פוליטי וצבאי, העם זז ימינה למי שלא מבין

תא"ל במיל' אביגדור קהלני בכנס השנתי העולמי ה-33 לדיני ממונות ומשפט עברי: "ראש הממשלה הבא יהיה ימין וכל המחנה יהיה ימני, כי עם ישראל קיבל שיעור במולדת שישפיע 100 שנה קדימה. יהיה שינוי פוליטי, יהיה שינוי צבאי, המפקדים יחשבו אחרת"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ד / 04.07.2024 16:51

גיבור ישראל, תא”ל במיל’ אביגדור קהלני, שחגג בימים אלה יום  הולדת 80,  התייחס בכנס השנתי העולמי ה-33 לדיני ממונות ומשפט עברי, למלחמת חרבות ברזל.

לפי דיווח של דביר עמר בערוץ 7, קהלני אמר בכנס: “צריכים ממשלה חזקה, ממשלה שלא ממצמצת, העם זז ימינה למי שלא מבין”.

קהלני הדגיש: “מצפים מהמנהיגים שיהוו דוגמא אישית ויקבלו החלטות כמו שצריך בראייה כוללת, גם אם נפגעים ומקבלים כותרת לאחר מכן בבוקר.

“העם זז ימינה, ראש הממשלה הבא יהיה ימין וכל המחנה יהיה ימני, כי עם ישראל קיבל שיעור במולדת שישפיע עלינו עוד 100 שנה קדימה. זכרו, השואה השפיעה עלי להיות חייל. יהיה שינוי פוליטי, יהיה שינוי צבאי, המפקדים יחשבו אחרת”.

קהלני סיפר כי לא ויתר על העקרונות שלו בימים בהם היה יחד עם ראש הממשלה יצחק רבין המנוח. “הייתי במפלגה העבודה כי היא חרטה על דגלה שלא תזוז מהגולן ולא זזים מהירדן, ביום שראיתי שיש פרצה או זחילה לכיוונים אחרים תראו לי עוד פוליטיקאי שאומר לרבין: אני עוזב.

“רבין אמר לי: אתה לא תכנס יותר לכנסת כי אתה מצביע אי אמון נגדי, זה החוק. אמרתי לו: לא באתי לתפוס כיסא. באתי בלי שקל והיו לי 4 מנדטים. אני לא עובד בפוליטיקה. אם מישהו מתמרד וחושב שצודק כי זה בוער – חייב להיות נאמן לדרכו ולאלה ששלחו אותו לשם, ואם לא – שלא יהיה שם”.

קהלני סיים במסר חיובי. “אנחנו ננצח, לא תהיה עוד גלות בבל, עם הנצח אם לא ילחם על קיומו – אז הוא לא ראוי. בסופו של דבר כל אחד צריך להבין – אנחנו ננצח, אנחנו טובים, חזקים וצודקים מהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות