אחיו של החטוף: “קיבלנו בשורת איוב. לפי חמאס, איציק לא בחיים”

איציק אלגרט נחטף מביתו שבקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר • דני אחיו סיפר לחדשות 12, כי אתמול נפגש עם קציני מודיעין שדיווחו כי לדברי חמאס, איציק אינו בין החיים - זאת אחרי שבחודש ינואר היו אינדיקציות מצד חטופים ששוחררו כי הוא בחיים
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ד / 04.07.2024 12:49

דני אלגרט, אחיו של איציק שנחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר, אמר בריאיון שהעניק היום (חמישי) לחדשות 12, כי קציני מודיעין עדכנו אותו שלפי חמאס – אחיו אינו בין החיים.

“קיבלתי אתמול שלושת רבעי בשורת איוב. נפגשתי עם קציני המודיעין שלנו אתמול ומבחינת חמאס, אחי לא בחיים”, סיפר דני אלגרט. “בכל הדיווחים שחמאס מעביר, בכל המודיעין שמגיע, איציק לא בחיים.

“הוא נחטף בחיים, החטופה ילנה ישבה איתו יום שלם ודיברה איתו, הרופא שטיפל בו העביר לנו דיווח מדויק איזה טיפול הוא קיבל. הוא קיבל שם טיפול מצוין ממש, הצילו לו את היד.

“ידענו שב-1 בינואר הוא עבר מח’אן יונס לרפיח. אנחנו יודעים שהוא היה בתנועה, שהיה חי. כשאמרנו שהזמן אוזל וצריך להביא אותם, חשבו שאנחנו סתם לחוצים ומדברים מתוך כאב. לא דיברנו מתוך כאב”.

לגבי הדיווחים על התקדמות לעסקה לשחרור חטופים –  אמר: “לא תהיה שום עסקה. העסקה הראשונה לא הפילה ממשלה, העסקה הזאת תפיל ממשלה. שמעתי בדרך את צבי סוכות וחבר’ה אחרים מהכת המשיחית שיושבת בתוך הממשלה, שאם הדבר הזה כרוך בהפסקת הלחימה, לא תהיה שום עסקה. מבחינתם, צריך לספח חלק מהרצועה ולהקים שם ישובים”.

במטה המשפחות להחזרת החטופים מבקשים להבהיר לבקשת משפחת אלגרט: “אין שינוי במידע הידוע למשפחה בנוגע למצבו של איציק אלגרט שנמצא בשבי החמאס כבר 272 ימים. צה”ל לא אימת את הטרור הפסיכולוגי של חמאס שפורסם בחודש מרץ והמשפחה מצפה לשובו בריא ושלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות