בן גביר ‘מתלבט’ האם להשתתף בערב הפרידה מהמפכ”ל שבתאי

ב-14 ביולי מתוכנן טקס פרידה מהמפכ"ל במכללה לשוטרים בבית שמש - והשר לביטחון לאומי לא הוזמן • מקורבי שבתאי: "איננו מבינים מה השר שוקל ומה הוא מתלבט, מדובר בערב פרטי"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ד / 04.07.2024 12:15

מערכת היחסים בין השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר למפכ”ל היוצא, קובי שבתאי, תגיע בקרוב לסיומה לאחר אינספור מחלוקות, דם רע והאשמות הדדיות בין השניים.

אך לפי דיווח של איציק סבן ב’ישראל היום’, המערכה האחרונה בסאגה מגיעה על רקע מסיבת הפרידה לשבתאי.

השר בן גביר טוען בשיחות סגורות, כי הוא ״שוקל ומתלבט״ אם להגיע לערב הפרידה מהמפכ”ל – המתוכנן ב-14 לחודש במכללה לשוטרים בבית שמש.

אלא שלפי הדיווח ב’ישראל היום’, בן גביר כלל לא הוזמן לערב הפרידה.

“איננו מבינים מה השר שוקל ומה הוא מתלבט”, אומרים בסביבת שבתאי, “מדובר בערב פרטי שהוא בכלל לא הוזמן אליו”.

בן גביר ואנשיו זעמו ואמרו: בלשכתו של שבתאי משקרים וכראייה הציגו שני מיילים המוכיחים שלשכת המפכ”ל הזמינה את השר לערב הפרידה. אלא שבתגובה, לשכת שבתאי פרסמה מייל בו נכתב: חלב טעות אנוש של אחת מבנות הלשכה – ההזמנה מבוטלת.

אל מסיבת הפרידה אישרו את הגעתם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה יצחק הרצוג ויו״ר הכנסת אמיר אוחנה. עוד הוזמנו: סגל א׳ ואישי ציבור מכל גווני החברה.

ואולם, לראשונה, כך נראה, בערב הפרידה ייעדר השר לבטחון לאומי – וזאת בשל הסכסוך החריף שפרץ בין השניים בחודשים האחרונים שבגינו החליט שבתאי שלא להזמינו.

היחסים בין שבתאי לבן גביר ידעו עליות ומורדות, על רקע הכישלנות של המפכ”ל, לטענת בן גביר,  אך בחודשים האחרונים הקרע ביניהם הפך לבלתי ניתן לגישור.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות