טראמפ: “ביידן הוא ערימת גרוטאות מפורקת, העפתי אותו מהמרוץ”

תיעוד שדלף נראה הנשיא לשעבר טראמפ בעגלת גולף לצד בנו, כשהוא מלגלג על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ועל סגניתו לאחר העימות: "עכשיו הוא פורש ותהיה לנו את קמלה, היא כל כך גרועה. היא כל כך פתטית"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ד / 04.07.2024 10:15
בסרטון שפרסם אמש (רביעי) עיתון ה’דיילי ביסט’ תועד נשיא ארה”ב לשעבר דונלד טראמפ במהלך משחק גולף, מגדף את נשיא ארה”ב ג’ו ביידן – ומתייחס לאפשרות שסגניתו של ביידן, קמלה האריס, תחליף אותו במירוץ. 

טראמפ נראה בתיעוד בעגלת גולף לצד בנו בארון – כשהוא אומר: “איך הייתי בעימות באותו הלילה? בעטתי בערימת הגרוטאות הזקנה והמפורקת הזו”.

טראמפ התרברב: “הוא אדם רע. הוא בדיוק עזב. עזב את המרוץ. כן, הוצאתי אותו מהמרוץ –  וזה אומר שיש לנו את קמלה. אני חושב שהיא הולכת להיות טובה יותר עבורנו. היא כל כך גרועה. היא כל כך פתטית. היא פשוט כל כך רעה…”

הנשיא לשעבר אף לעג ליכולתו של ביידן להתנהל מול מנהיגי העולם: “אתם יכולים לדמיין את האיש הזה מתמודד עם פוטין ונשיא סין, שהוא אדם אכזרי? הוא אדם אכזרי, בחור קשוח מאוד. אבל הודיעו שהוא כנראה פורש. אני פשוט ממשיך להפיל אותם, נכון?”

הנשיא ביידן נועד אמש בבית הלבן עם כל מושלי המדינות הדמוקרטים ואמר להם כי הוא מתכוון להמשיך במירוץ. בתום הפגישה הבהירו כמה מהמושלים בהצהרות לתקשורת כי הם עומדים מאחורי ביידן.

“ג’ו ביידן תמך בנו ועכשיו הזמן שלנו לתמוך בו”, אמר מושל קליפורניה גאווין ניוסום אחרי הפגישה. מושלת ניו יורק קאת’י הוקול אמרה: “הנשיא ביידן נמצא במירוץ הזה כדי לנצח ואנו התחייבנו בפניו שנתמוך בו”.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות