“יהודיה מלוכלכת”: הסבתא בת ה-88 של ח”כ השכל הותקפה בידי ערבים

סבתה של ח"כ שרן השכל הותקפה באלימות בידי בריונים ערבים בצרפת • אחד התוקפים היכה אותה באלימות בפניה, שבר את שיניה, הפיל אותה ארצה וצעק: "יהודיה מלוכלכת, זקנה מלוכלכת, זה מה שמגיע לך" • סער: "אני מזועזע מהאירוע האנטישמי האלים הזה"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ד / 04.07.2024 00:18

חברת הכנסת שרן השכל מהימין הממלכתי סיפרה הערב (רביעי) כי סבתה בת ה-88 הותקפה באלימות בצרפת –  על רקע אנטישמי.

הסבתא בקשישה הותקפה ביום שני, לאחר שזוהתה עם תליון של מגן דוד.

היא הגישה תלונה במשטרה המקומית וסיפרה כי הותקפה על ידי שני אנשים שהופיעו מאחוריה. בהגשת התלונה שיתפה כי הוכתה באלימות בפניה, שיניה נשברו ואחד התוקפים הטיח אותה ארצה – וצעק לעברה: “יהודיה מלוכלכת, זקנה מלוכלכת, זה מה שמגיע לך”.

ח”כ השכל כתבה: “האנטישמיות בצרפת בהתפרצות כבר תקופה ארוכה, מאז השבעה באוקטובר הפכה לבלתי נסבלת והממשלה בצרפת מתעלמת, הממשלה הצרפתית מאפשרת הפצת עלילות דם על ישראל וכתוצאה הקהילה היהודית סובלת מאלימות, אונס, רצח”.

היא סיפרה: “סבתי בת 88 הותקפה על ידי בריונים ערבים, ואיני תולה תקווה ברשויות הצרפתיות לטיפול.

“ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולהוביל את המאבק באנטישמיות המתפוצצת, הקהילות היהודית בעולם הן חלק בלתי נפרד מאיתנו ויש לנו אחריות גדולה כלפיהם. אני קוראת ליהודי התפוצות כמו לסבתי לבוא לביתם הלאומי, התרבותי וההיסטורי. יש לנו בית אחד”.

חבר הכנסת גדעון סער הגיב: “אני מזועזע מהארוע האנטישמי האלים הזה, שממחיש את מה שיהדות התפוצות בכלל וצרפת בפרט חווה בימים אלה. אני קורא לרשויות בצרפת לפעול בנחישות כדי לחקור את הארוע ולהביא את האחראים לדין. איחולי החלמה לסבתך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות