הניו יורק טיימס: הנשיא ביידן שוקל אם להמשיך במרוץ לנשיאות

ביידן חושש שלא יוכל להציל את מועמדותו לקדנציה נוספת כנשיא - אם לא יצליח לשכנע את הציבור בימים הקרובים שהוא כשיר לתפקיד • מקורב: "הוא יודע שעוד שתי הופעות כאלה, כמו העימות - ונהיה במקום אחר"
נתן פרל
כ"ז סיון התשפ"ד / 03.07.2024 18:20

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן אמר למקורביו כי הוא שוקל לפרוש מהמרוץ לנשיאות.

לפי הדווח היום (רביעי) בניו יורק טיימס, הנשיא ביידן אמר לאחד ממקורביו כי הוא יודע שאולי לא יוכל להציל את מועמדותו לקדנציה נוספת כנשיא- “אם לא יוכל לשכנע את הציבור בימים הקרובים שהוא שהוא כשיר לתפקיד”.

עם זאת, המקורב שעמו ביידן שוחח הדגיש כי הנשיא נחוש להמשיך במירוץ לבחירתו מחדש, אך מבין שהוא חייב להצליח בהופעותיו הפומביות הקרובות.

בין היתר, ביום שישי הקרוב נקבע לו ריאיון ברשת ABC ולאחר מכן הוא צפוי להשתתף בעצרות בחירות בוויסקונסין ובפנסילבניה. “הוא יודע שעוד שתי הופעות כאלה – כמו בעימות מול טראמפ בשבוע שעבר – ונהיה במקום אחר”, הדגיש המקורב.

הדיווח מגיע על רקע הביקורת הציבורית על הופעת הנשיא בעימות נגד טראמפ. במהלך העימות בשבוע שעבר, הנשיא המכהן נשמע חלש, גמגם והתבלבל כמה פעמים.

בבית הלבן תירצו מיד לאחר מכן כי הנשיא מצונן.

הלילה, באירוע קמפיין בווירג’יניה, הודה ביידן בפני הקהל כי בעימות הנשיאותי בשבוע שעבר לא היה במיטבו. לטענתו, הוא סבל מג’ט לג בגלל נסיעותיו.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

ביידן תירץ  לנוכחים: “לא היה לי את הלילה הכי טוב שלי. אבל לא הייתי חכם במיוחד, החלטתי לטייל מסביב לעולם כמה פעמים לפני העימות ולא הקשבתי לצוות שלי. אחרי שחזרתי מהנסיעות כמעט נרדמתי על הבמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות