ינון מגל: מה שהיה כלפי רבין בטל בשישים לעומת ההסתה נגד נתניהו

ינון מגל על ההסתה נגד ראש הממשלה: "היועצת המשפטית לממשלה פשוט שותקת ולא עושה שום דבר. או שהיא לא שומעת או שהיא מסכימה עם הקריאות"
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"ד / 03.07.2024 13:02

המגיש ינון מגל טען היום (רביעי), בתוכניתו ברדיו 103FM כי ההסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו היא משמעותית הרבה יותר מאשר נגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין לפני 30 שנה.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

מגל ועמיתו לתכנית בן כספית דנו על ההסתה – על רקע ניסיונות ה’בדיקה’ שמבצע מגל בחשבונות האישיים שלו ברשתות החברתיות, כאשר הוא מצטט את דברי ההסתה של אנשי השמאל נגד ראש הממשלה, אך מפנה אותם כלפי היועמ”שית – שאינה עושה דבר.

כספית טען: “בין גלי בהרב־מיארה לבנימין נתניהו יש אוקיינוס שמפריד בתפיסת התפקידים האלו ובחופש הביטוי מולם. נבחר ציבור צריך להיות חשוף, והסובלנות מול הביטויים מולו היא הרבה יותר גבוהה מאשר אנשים שהם לא נבחרי ציבור. אני אישית מאז רצח רבין לא משתמש במילה ‘בוגד'”.

מגל השיב בזעם: “מתחולל פה בשבועות האחרונים מסע הסתה מטורף כלפי ראש הממשלה. באמת מטורף. מה שהיה כלפי רבין, זה היה בטל בשישים לעומת מה שקורה פה – והיועצת המשפטית לממשלה פשוט שותקת ולא עושה שום דבר. או שהיא לא שומעת או שהיא מסכימה עם הקריאות”.

בהמשך התייחס מגל גם לביקורו של ראש הממשלה בארה”ב וטען: “אומרים לנתניהו ‘אל תיסע’, כאילו שאתם מבינים את אמריקה יותר טוב מנתניהו ודרמר. כל אחד שהיה שבועיים באיזה גסט האוס במנהטן מרגיש שהוא מבין באמריקה – טיפה צניעות.

“הוא הולך להיות המנהיג הבין־לאומי עם הכי הרבה ביקורים אי פעם בקונגרס, יותר מצ’רצ’יל. מבין שזה לא פשוט”.

כספית סיכם בהומור: “חבל שאין גסט האוס במנהטן, ערבבת את האירוע עם הודו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות