מדהים: הנשיא מיליי הגיע בחשאי לאירוע ההילולא של הרבי מחב”ד

נשיא ארגנטינה חבייאר מיליי הגיע בחשאיות לאירוע של חב״ד לרגל יום ההילולא ה-30 של הרבי מליובאוויטש • הנשיא ישב, על פי בקשתו, בפינה צדדית ביציע העליון של האודיטוריום, כדי שלא למשוך תשומת לב • הנשיא ביקר מספר פעמים באוהל של הרבי ולומד בקביעות בהגותו
נתן פרל
כ"ז סיון התשפ"ד / 03.07.2024 11:51

נשיא ארגנטינה חבייאר מיליי הגיע השבוע בחשאי לאירוע של חב”ד, לרגל יום ההילולא ה-30 של הרבי מליובאוויטש זצ”ל.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

הנשיא הארגנטיני ישב, על פי בקשתו, בפינה צדדית ביציע העליון של האודיטוריום בו התקיים האירוע. זאת, על מנת שמצד אחד יוכל להשתתף באירוע לכבוד הרבי אותו הוא מעריץ, ומצד שני מבלי לתפוס את תשומת הלב של אלפי המשתתפים.

שליח חב”ד בבואנוס איירס, הרב חיים אוירכמן, שעמד בקשר עם הנשיא לקראת הגעתו לאירוע סיפר כי זו הייתה בקשתו האישית של הנשיא.  “הוא ביקש שגדולתו ואישיותו וזכרו של הרבי יהיו מרכז האירוע – ושהוא, הנשיא, ישב בצד כחסיד המשתוקק לשמוע את דברי התורה, הסיפורים וניגוני הגעגועים שהנעימו את האירוע כולו”.

נשיא ארגנטינה חבייאר מיליי הגיע כבר מספר פעמים אל קברו של הרבי מליובאוויטש בקווינס שבניו יורק, והוא לומד בקביעות מתורתו והגותו.

בתחילת האירוע הקריא שגריר ישראל בארגנטינה אייל סלע פרק תהילים לזכות החטופים והחיילים, ורב קהילת אמי”ה הרב אליהו המרא הקריא פרק תהילים לזכות יהודי ארגנטינה.

את הנאום המרכזי נשא שליח חב”ד במונטריאול הרב משה ניו, שהיה אורח הערב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות