מהשבוע: התוכנית החדשה של צבי יחזקאלי ב-i24NEWS – הערביסטים 

צבי יחזקאלי מביא את העולם הערבי למסך עם פאנל 'הערביסטים' -  שמכירים את המזרח התיכון • יחזקאלי: "אחת המסקנות של ה-7 באוקטובר היא ששורש הקונספציה מתחיל בזה שלא מקשיבים למה שאומרים בחמאס ובחיזבאללה. 'הערביסטים' יביאו לצופים את העולם הערבי – בלי פילטרים"
אבי כץ
כ"ז סיון התשפ"ד / 03.07.2024 11:02

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים, מביא את העולם הערבי למסך בתוכנית אקטואליה חדשה – שתשודר מידי מוצ”ש בשעה 21:30 בערוץ החדשות i24NEWS.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

בתוכנית, שתיקרא ‘הערביסטים’, יעניק יחזקאלי הצצה מרתקת ומעמיקה לאירועים שעל סדר היום במזרח התיכון, כפי שעלו בשטח, ברשתות החברתיות, ובכותרות העיתונים במדינות ערב, באירופה ובארה”ב.

לצד יחזקאלי ישבו חברי פאנל ‘הערביסטים’, כולם אנשי שטח מנוסים דוברי ערבית, שיפענחו את מה שקורה מתחת לפני השטח ויביאו את נקודת המבט הייחודית שלהם על האירועים.

בכל תכנית יארח יחזקאלי אישיות ערביסטית מוכרת לראיון אחד-על-אחד, דרכו יעמיקו השניים בסיפורו האישי של המרואיין ובפרספקטיבה הייחודית שהוא מעניק לאירועים.

צבי יחזקאלי: “במערב לא מבינים את העולם הערבי. בנינו תוכנית עם אנשים שחיים את המזרח התיכון ומכירים אותו כפי שהמזרח התיכון מכיר את עצמו. זה לא עוד פאנל ימין-שמאל שמדבר על המזרח התיכון עם עין ישראלית, אנחנו ננסה להעניק לצופים הצצה אמיתית למה שקורה ברחוב הערבי. אחת המסקנות של ה-7 באוקטובר היא ששורש הקונספציה מתחיל בזה שלא מקשיבים למה שאומרים בחמאס ובחיזבאללה ובטוחים שהם מורתעים. ‘הערביסטים’ יביאו לצופים את העולם הערבי – בלי פילטרים”.

ערוץ החדשות i24NEWS זמין לצפייה ללקוחות HOT על גבי האינטרנט ובאפליקציית i24NEWS באפיק 15, ב- NEXT TV באפיק 15, yes+ באפיק 15, STING+ באפיק 15, פרטנר TV באפיק 22, סלקום TV באפיק 10, ו-FREE TV לצד הערוצים הישראליים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות