ביידן מודה בכישלון בעימות מול טראמפ: “כמעט ונרדמתי על הבמה”

באירוע קמפיין בווירג'יניה הנשיא האמריקני תירץ את הכישלון בכך שבימים שקדמו לעימות הוא היה בין נסיעות מחוץ לארצות הברית - שבעקבותיהן סבל מג'ט לג • ביידן וצוותו הקדישו בקמפ דייוויד שישה ימים של התארגנות לקראת העימות
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"ד / 03.07.2024 10:27

נשיא ארצות הברית, ג’ו ביידן, קיים הלילה (רביעי) אירוע קמפיין בווירג’יניה והודה בפני הקהל כי בעימות הנשיאותי בשבוע שעבר לא היה במיטבו.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

לטענתו, הוא סבל מג’ט לג בגלל נסיעותיו.

ביידן תירץ  לנוכחים: “לא היה לי את הלילה הכי טוב שלי. אבל לא הייתי חכם במיוחד, החלטתי לטייל מסביב לעולם כמה פעמים לפני העימות ולא הקשבתי לצוות שלי. אחרי שחזרתי מהנסיעות כמעט נרדמתי על הבמה”.

עוד אמר ביידן: “זה לא תירוץ, אלא הסבר”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בשבועות שקדמו לעימות, ביידן נסע בשתי נסיעות נפרדות לצרפת ואיטליה, ובתווך גם השתתף באירוע גיוס כספים בקליפורניה.

ביידן וצוותו הקדישו בקמפ דייוויד שישה ימים של התארגנות לקראת העימות.

אמש הדוברת קארין ז’אן פייר התייחסה לביקורות, ולא הסתירה כי הבית הלבן מודע ומבין “את החששות בעקבות ההופעה של הנשיא”. היא אמרה כי בדיקה קוגניטיבית אינה הכרחית והייתה משוכנעת שהנשיא יתאושש מהשפעות העימות.

לפי דיווח בניו יורק טיימס, לאחר העימות, בני משפחת ביידן דנו בהישארותו במרוץ. משפחתו, ובראשה בנו האנטר, קראו לו להמשיך ולהתמודד לנשיאות.

בשבוע שעבר, הנשיא נשא דברים בכנס והצהיר בפני קהל בוחריו: “כשאתה חוטף מכה – אתה קם חזרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות