“שטן”: איש המחאה זומן לחקירה בלהב 433 בחשד להסתה נגד נתניהו

עמי דרור, אחד מראשי המחאה נגד ראש הממשלה, זומן לחקירה באזהרה במשטרה בחשד להסתה נגד נתניהו • דרור לחדשות 12: "אשתף פעולה באופן מלא"
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"ד / 02.07.2024 23:40

עמי דרור, אחד מראשי המחאה נגד ראש הממשלה, זומן הערב (שלישי) לחקירה באזהרה במשטרה – בחשד להסתה נגד נתניהו.

לפי דיווח של אור רביד בחדשות 12, החקירה צפויה להתקיים מחר ביחידת להב 433.  דרור אמר לחדשות 12 על זימונו לחקירה: “אשתף פעולה באופן מלא עם החוקרים”.

אתמול פורסם שהפרקליטות אישרה למשטרה לפתוח בחקירה נגד דרור. ההחלטה התקבלה בעקבות תלונה שהגיש שי רוזנגרטן, רס”ן במילואים וסגן יו”ר תנועת ‘אם תרצו’.

דרור מרבה לנאום בהפגנות נגד ראש הממשלה. במחאה בקיסריה בשבוע שעבר כינה את נתניהו “שטן” ואמר כי “את השם נתניהו נהפוך לקללה. מחה נמחה את זכר נתניהו”.

לפי דיווח ב’וואלה’, דרור אמר באותה הפגנה: “את האשפה לפח וחסל” – תוך שהוא מצביע לעבר בית נתניהו.

בהמשך אמר: “אני מכיר אותם! לפני הרבה שנים הייתי ראש חוליית האבטחה שלו. הייתי המאבטח שלה”. הוא הבטיח: “על חורבות הטירה שלו בקיסריה אנחנו נקים מדשאה, את הבריכה שלו נסתום בבטון”.

דרור המשיך לתקוף את נתניהו ומשפחתו וקרא: “משפחה של מטורללים המחריבה את מדינת ישראל” והוסיף על נתניהו כי “סיפר לעצמו שהוא מלאך, גילה בעצמו שהוא השטן”.

לדבריו, “האישה מחורפנת, מפחדת מחיידקים, מפחדת מאתיופים, מפחדת ממשפחות החטופים, קלפטומנית אובססיבית. הילד חולה, נושך את האב, נובח כמו כלבלב, בטלן סהרורי, מסית מקצועי, אחיהם התאום של עודאי וקוסאי בֶּן נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת”.

רוזנגרטן, שהגיש את התלונה, אמר בתגובה על ההחלטה לפתוח בחקירה: “אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזור לימים הנוראים של רצח רבין ז”ל. דברי ההסתה המבחילים של דרור ואנשים אחרים במחאה צריכים להוביל לענישה פלילית.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות