הניצחון של יודקין: עוד משפחות מבקשות להוסיף ‘הי”ד’ על המצבות

לאחר הודעת משרד הביטחון על השינוי בכללים, הודיעו משפחות שכולות נוספות כי בכוונתן להגיש בקשה רשמית להוספת  "הי"ד" על קברי יקיריהן בשבועות הקרובים • "זוהי הכרה חשובה במסירות הנפש של הנופלים ובכאב המשפחות"
יוני גרין
כ"ז סיון התשפ"ד / 02.07.2024 21:53

ה’דידן נצח’ של משפחת יודקין:  לאחר החלטת שר הביטחון יואב גלנט לאמץ את המלצת המועצה הציבורית להנצחת החייל,  לאפשר הוספת התואר ‘השם יקום דמו’ על מצבות חללי צה”ל –  משפחות שכולות נוספות מביעות את רצונן להוסיף את התואר על מצבות יקיריהן.

מספר משפחות – ביניהן משפחות חג׳אג׳, קוקיא, לוברסקי, כהן, ויסמן, גולובנציץ, מור יוסף, מזרחי וגרגו –  פנו עוד בטרם החלטת המשרד בדרישה להוסיף הי״ד על מצבות יקיריהם.

לאחר הודעת משרד הביטחון הודיעו המשפחות כי בכוונתן להגיש בקשה רשמית להוספת  “הי”ד” על קברי יקיריהן בשבועות הקרובים.

מפורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור נמסר: “אנו מברכים על ההחלטה לאפשר הוספת התואר ‘הי”ד’ על מצבתו של ישראל יודקין הי”ד וגם על מצבות יקירינו. זוהי הכרה חשובה במסירות הנפש של הנופלים ובכאב המשפחות.

“הבקשה נבעה מרצון עמוק לכבד את זכר הנופלים בדרך המשקפת את אמונתם ומורשתם. אנו מודים למשרד הביטחון על ההקשבה לקולנו ועל ההחלטה להיענות לבקשה זו”.

נציגי הפורום ציינו, כי בשבועות הקרובים חלק מהמשפחות יגישו בקשה רשמית להוספת ‘הי”ד’ על קברי יקיריהן. “זהו צעד משמעותי בהנצחת זכרם של יקירינו ובשמירה על כבודם,” אמרו. “נמשיך לפעול למען הנצחה ראויה ומכבדת של כל הנופלים.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות