הרמטכ”ל ברפיח: “מעל 900 מחבלים הרוגים פה, מתישים את הצד השני”

הרמטכ"ל בביקור במרכז לוגיסטי קדמי שהוקם ברפיח: "הרדיפה אחרי חמאס מאוד חשובה. שהם ירגישו מותשים ואנחנו נרגיש טעונים ונחושים" "המערכה הזו היא ארוכה כי אנחנו לא רוצים להשאיר את רפיח עם התשתיות"


חיים טוויל
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 20:34

הרמטכ”ל הרצי הלוי ביקר היום (שלישי) בשטחי רענון באזור כרם שלום, עם ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, ראש חטיבת הלוגיסטיקה, תת-אלוף מוטי מזרחי, קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תת-אלוף אריאל שימה, קצין לוגיסטיקה ראשי, תת-אלוף חיים מלכי ומפקדים נוספים.

בנוסף, סייר הרמטכ”ל במרכז לוגיסטי קדמי שהוקם בתוך רצועת עזה וקיים שיח עם המפקדים והלוחמים.

הלוי אמר: “אנחנו סופרים בחטיבת רפיח, מה שראינו בעיניים, אני לא יודע להגיד דברים מהאוויר, מעל 900 מחבלים הרוגים, בתוכם גם מפקדים, לפחות מפקד גדוד אחד, הרבה מ”פים והרבה פעילים.

“המאמץ עכשיו, והסיבה שאנחנו עובדים כאן עוד שבוע ועוד שבוע, הוא עכשיו המאמץ על השמדת התשתיות ועל השמדת התשתיות בתת קרקע, וזה לוקח זמן, ולכן המערכה הזו היא ארוכה כי אנחנו לא רוצים להשאיר את רפיח עם התשתיות. יש אנשים שהרגנו בתת קרקע, יש אנשים שניסו לצאת והרגנו”, סיפר הרמטכ”ל.

הוא הוסיף: “והמאמץ הזה שלנו, המתמשך, הרדיפה הזו, היא מאוד מאוד חשובה. שהם ירגישו מותשים ואנחנו נרגיש טעונים ונחושים. כשאנחנו נעבור שלב, נתאים לשלב הזה את הדברים המתאימים, נביא שיטות אחרות, נביא תחבולה אחרת, נביא תמיכה לוגיסטית בצורה שונה שהיא תתאים לשלב הזה, וכל הדברים האלה בסוף מתרכזים לזה שאנחנו בנחישות, בהתמדה באורך רוח, הופכים את זה להתשה לצד השני ולמימוש המשימות מבחינתנו. הרבה מאוד רצון, הרבה אורך רוח והתמדה והתוצאות ידברו בהמשך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות