הפרשן עמית סגל: מה סמוטריץ׳ יודע שאנחנו לא? האם משהו קורה?

בעקבות ההצהרה של השר בצלאל סמוטריץ' כי לא יופתע אם סינוואר יסכים לפתע לעסקה עם ישראל - תוהה הפרשן הפוליטי: "האם קורה משהו מאחורי הקלעים? כשאני חושב על זה, זה מתחבר לי גם לסרטון שפרסם אחה"צ נתניהו עצמו"
אבי כץ
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 20:13

על רקע ההצהרה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הערב (שלישי) בשדרות, תהה עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, האם מתקדמת עסקה בין ישראל לחמאס מאחורי הקלעים.

בהצהרה אמר סמוטריץ’:

לא אתפלא אם פתאום, אחרי חודשים של סרבנות, סינואר ישיב בחיוב על ההצעה שהוא קיבל לעסקה כי הוא בפאניקה והוא מבין שאנחנו קרובים לניצחון וירצה להציל את עצמו ואת שלטון חמאס בעזה, כדי לחזור ולשקם את הכח שלו ולהשתלב שוב בתכנית ההשמדה הקונבנציונאלית האיראנית בסיבוב הבא.

“דווקא לכן זה לא הזמן לעצור! זה לא הזמן להוריד את הרגל מהגז. הכי הפוך שיש! זה הזמן להכניס עוד כוחות ולהגביר את הלחץ הצבאי.

בעקבות דבריו תהה סגל: “מה סמוטריץ׳ יודע שאנחנו לא? מאז שפורסמו טענות בכירים בקבינט שנתניהו סיכל את עסקת החטופים הקודמת באמצעות הדלפה של פרטיה לסמוטריץ, אני מקשיב היטב למה שהוא אומר.

“והערב בשדרות: יש חשש שסינוואר יגיד כן, הלחץ על חמאס גדול והוא על סף שבירה, ההיסטוריה לא תשכח. האם קורה משהו מאחורי הקלעים?”.

סגל הוסיף וציטט מדברי סמוטריץ’: “רגעים של להיות או לחדול”  – וכתב: “כשאני חושב על זה, זה מתחבר לי גם לסרטון שפרסם אחה”צ נתניהו עצמו, שאמר שהמלחמה לא תיעצר בכל מקרה. לא כל דיווח ב’ניו יורק טיימס’ הוא טורח להכחיש. האם משהו קורה?.

“והנה גם חיזבאללה מודיע ש’יכבד לחלוטין’ הפסקת אש בעזה. הציר האירני מאוד לחוץ להגיע להפסקת המלחמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות