“לוקחת פסק זמן”: ח”כ יפעת שאשא-ביטון עוזבת את הפוליטיקה

ח"כ שאשא ביטון, שכיהנה בעבר כשרת החינוך הודיעה כי החליטה לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים: "המציאות הפוליטית הנוכחית, לא מאפשרת לי להשפיע באופן משמעותי" • במקומה ייכנס לכנסת מטעם 'הימין הממלכתי' ח"כ מישל בוסקילה

אריה ריבקינד
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 14:44

ח”כ ושרת החינוך לשעבר יפעת שאשא-ביטון הודיעה היום (שלישי) כי היא לוקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

בדברי הפרידה שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה כתבה: “לצערי, המציאות הפוליטית הנוכחית, לא מאפשרת לי להשפיע באופן משמעותי, אם בכלל, על דרכה של המדינה”.

שאשא-ביטון כיהנה כשרת החינוך, שרת הבינוי והשיכון, וכשרה ללא תיק מטעם ‘כולנו’ ו’תקווה חדשה’.

במהלך מגיפת הקורונה עוררה סערה ציבורית בתפקידה כיו”ר ועדת הקורונה בכנסת. לפני הצטרפותה לפוליטיקה הארצית, תפקדה גם כסגנית ראש עיריית קריית שמונה.

בדברי הפרידה שאשא-ביטון הזכירה גם את מי שהכניס אותה למערכת הפוליטית לפני 9 שנים: “כמובן תודה לחברי היקר, משה כחלון, על ההזדמנות שנתן לי בראשית הדרך, לעשייה ציבורית משמעותית. תודה לכולכם שהייתם כאן איתי, על החיזוקים, התמיכה וגם על הביקורת. קיבלתי את הכל באהבה. אני מאחלת לכולנו ימים טובים יותר ורק בשורות טובות”.

יו”ר הימין הממלכתי, ח”כ גדעון סער נפרד ממנה: “מעטים עשו דרך מקצועית ופוליטית מרשימה ומעוררת השראה כמו יפעת. היא שברה כל תקרת זכוכית אפשרית בכוח הרצון ובכוח הכשרון. היי ברוכה, יפעת! אני מאמין ומקווה שעוד תחזרי לשרת את הציבור ואת המדינה”.

בעקבות ההחלטה, את מקומה של שאשא-ביטון בכנסת צפוי לתפוס ח”כ מישל בוסקילה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות