פצוע ירי במצפה יוסף: ‘כשסיימתי לדבר המטייל צעק ‘איי’ ונפל’

מטייל ישראלי כבן 30 נפצע באורח קל במצפה יוסף שליד היישוב הר ברכה ושצופה על קבר יוסף בשכם - ככל הנראה מירי צלף ערבי • מנחם בן שחר, תושב האזור שהדריך את לקבוצת המטיילים, משחזר את הרגעים המטלטלים: "ניגשנו אליו, בדקנו אם יש לו פצע שנראה כמו חור כניסה"
חיים טוויל
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 14:20

פיגוע ירי בשומרון: מטייל ישראלי כבן 30 נפצע בצהריים (שלישי) בפלג גופו העליון מירי שבוצע לעברו סמוך ליישוב הר ברכה בשומרון.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

צוותי רפואה הגישו לו טיפול ראשוני ופינו אותו במצב קל לבית החולים מאיר.

בצה”ל בודקים אפשרות כי הוא נורה על ידי צלף פלסטיני, שביצע ירי לעבר העומדים במצפה מכיוון תחתית ההר, שם ממוקמת העיר שכם.

הירי בוצע לעבר קבוצת מטיילים שסיירה ב’מצפה יוסף’, הסמוך לישוב הר ברכה, כאשר רגע לפני סיום הסיור נפגע אחד המשתתפים מכדור ונפל לקרקע.

מנחם בן שחר, תושב האזור שהעביר את השיחה לקבוצת המטיילים – סיפר על הרגעים הדרמטים: “היינו פה במצפה יוסף עם קבוצה של מבקרים, ובדיוק שסיימתי לדבר אחד המבקרים צעק ‘איי’ ונפל. ניגשנו אליו, בדקנו אם יש לו פצע שנראה כמו חור כניסה, הקפצנו כוחות ולקח יחסית זמן עד שהגיעו”.

בן שחר הוסיף וסיפר: “האירוע התרחש בדיוק שסיימתי לספר לקבוצה על יוסף הצדיק, על הנאמנות שלו לארץ, על האמונה שלו, על איך עם ישראל במדבר לא עזב את יוסף 40 שנה והיום לצערנו יוסף זרקו בבור, לבד, ואנחנו לא יכולים להגיע לבקר אותו, רק לפעמים כמו גנבים בלילה.

“אני לא יודע בדיוק מה זה היה הירי, אני יודע להגיד דבר אחד: בשכם יש עשרות אלפי שונאי עם ישראל שחולמים לשחוט אותנו כל יום, וכל שניה שאנחנו מתעכבים מלטפל בזה כמו שצריך, עם חיל האויר, עם חיל שריון ולהשמיד אותם עד היסוד – זה פשע, והוא יתפוצץ לנו בפרצוץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות