האחות השכולה מכיסופים: להמשיך הלחימה עד שנביא לניצחון מוחלט”

התנגדות לשיח במערכת הביטחונית והמדינית על סיום הלחימה בעזה בשבועות הקרובים: אחותו של רבש"צ כיסופים קוראת להמשיך את הלחימה שאחיה התחיל • "שלא יהיו לנו יותר אזעקות ושלא יהיה לנו חמאס שיכולים לחדור לביתנו"
חיים טוויל
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 12:58

ביאורה מרגוליס, אחותו של סער הי”ד, רבש”צ כיסופים שנפל בקרבות להגנת הקיבוץ בשבעה באוקטובר, דורשת מהממשלה להמשיך את המלחמה עד שהם יוכלו לחזור לביתם.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

בסרטון שהופק על ידי ‘פורום הגבורה’, בו חברה ביאורה מאז הקמתו, היא מציינת שאסור לאפשר מציאות שבה חמאס יוכל לחדור שוב ליישובי העוטף ולבצע טבח נוסף.

דבריה מגיעים, בין היתר, על רקע מטח הרקטות שנורה אתמול (שני) לעבר יישובי העוטף ועל רקע השיח במערכת הבטחונית והמדינית על סיום הלחימה כבר בשבעות הקרובים.

בראשית הסרטון מספרת ביאורה מרגוליס על אחיה סער הי”ד, שהקים את כיתת הכוננות של כיסופים.  “סער היה הרבש”צ של קיבוץ כיסופים 12 שנה, ובשנה האחרונה התחיל לעבוד במשרד הביטחון כי הוא מאוד אהב את המדינה ורצה שלום במדינה. בשביעי לעשירי סער יצא מהבית שלו והתחיל להילחם מול מאות מחבלים. הוא נלחם תשע שעות עד שנפל.

“אנחנו מצטרפים לפורום הגבורה בדרישה להמשיך את הלחימה עד שנביא לניצחון מוחלט על החמאס ולהשמדתו של הארגון. אני קוראת בשמו של סער – להמשיך בבקשה את הלחימה הזאת. שנוכל לחזור לביתנו, שנוכל לחזור בשקט לחיות בעוטף, שלא יהיו לנו יותר אזעקות ושלא יהיה לנו יותר חמאס שיכולים לחדור לביתנו ולעשות את מה שהם עשו לנו”.

הסרטון יוצא על ידי ‘פורום הגבורה’ –  פורום משפחות חללי מלחמת חרבות ברזל.

את הסרטון מוציאים בפורום לאור השיח במערכת המדינית והביטחונית על סיום הלחימה בעזה בשבועות הקרובים, וזאת מבלי שארגון החמאס הוכרע והחטופים שבו לביתם.

הסרטונים יוצאים במקביל למאבק של הפורום בכנסת ובמאהל הגבורה שאותו הקימו לפני תשעה שבועות סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים, בו הם מובילים את הדרישה לניצחון מדינת ישראל במלחמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות