בן גביר: בר איים עלי שישחרר • השב”כ: לא היה ולא נברא

בן גביר טען ב'הפטריוטים' כי ראש השב"כ איים עליו במסגרת השיחות על מצוקת הכליאה • גורמים בשב"כ: "טוב היה שהשר הממונה היה משקיע את מרצו בפתרון המשבר שבאחריותו ולא בפיזור ססמאות שקריות וילדותיות באולפני הטלוויזיה" • רשימת המשוחררים התקבלה בדרג נמוך בשב"כ
חרדים 10
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 09:45

השב”כ הגיב הבוקר (שלישי) בחריפות על דבריו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתוכנית ‘הפטריוטים’ לפיהם ראש השב”כ אשם בשחרור מנהל בית החולים שיפא – וטענו כי בן גביר שיקר.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

“מדובר בשקרים שלא היו ולא נבראו”, נכתב בהודעה, “השב”כ מתריע כבר למעלה משנה על מצוקת מקומות הכליאה והפגיעה בביטחון המדינה כתוצאה מכך. האחריות לכך היא על המשרד לביטחון לאומי והעומד בראשו וכל ניסיון להסיט את האחריות ממנו היא זריית חול בעייני הציבור. ‫גם הלילה יבוטלו מעצרים של מחבלים כי אין היכן לכלוא אותם. טוב היה שהשר הממונה היה משקיע את מרצו בפתרון המשבר שבאחריותו ולא בפיזור ססמאות שקריות וילדותיות באולפני הטלוויזיה והרדיו”.

אתמול אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 על שחרור המחבלים, כי ראש השב”כ רונן בר איים עליו: “הסיפור כאן זה רונן בר. לפני שבוע הוא איים עליי, רונן בר, שלח מכתב ואמר אם התנאים של המחבלים לא משתנים, אנחנו משחררים. ואני אומר לא יקום ולא יהיה”.

היום אמור ראש השב”כ רונן בר להציג את מסקנות התחקיר שנערך כדי לברר מדוע שוחרר מנהל בית החולים שיפא לעזה.

על פי דיווח של כאן חדשות, ראש השב”כ גם הוא לא ידע את זהותם של מי המשוחררים לעזה וכי ההחלטה התקבלה בדרג נמוך יותר.

לפי הדיווח, לאחר דרישת המל”ל לבחון שחרור 120 עצורים עזתים כדי לפנות מקומות כליאה, בשב”כ התנגדו לשחרור עצורים מנהליים ליהודה ושומרון – ובסופו של דבר הוחלט לשחרר 35 עזתים, שהוגדרו ככאלה שהסיכוי להעמידם לדין נמוך וכי לא מדובר בכאלה עם ‘דם על הידיים’.

השר עמיחי אליהו אמר הבוקר בריאיון לרשת ב: “צריך להוציא את כל האנשים שמחבקים ומפנקים את המחבלים מהמערכת ולתת לקצינים וחיילים שיודעים להילחם לעבוד”.

“לא משחררים רוצחים ואנסים רק בגלל שצפוף להם בבתי הכלא. אנחנו עוסקים בתנאי כליאה שלהם אחרי שהם רצחו אותנו וטבחו בנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות