העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה: אמה של נועה ארגמני נפטרה

ליאורה ע"ה היתה בת 61 במותה, לאחר שהתמודדה יותר משלוש שנים עם סרטן קשה במוח • משאלתה האחרונה הייתה לפגוש את בתה • • לוחמי הימ"מ שחילצו את נועה במבצע ארנון ההרואי, סיפרו שהשאלה הראשונה שלה הייתה - "אמא שלי בחיים?"
חרדים 10
כ"ו סיון התשפ"ד / 02.07.2024 09:23

המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הודיע הבוקר (שלישי) על פטירתה של ליאורה ארגמני ע”ה, אמה של החטופה נועה ארגמני שחולצה משבי החמאס בעזה במבצע של כוחות הבטחון – לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף

“ליאורה ז”ל העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך”, נמסר מבית החולים.

ליאורה ע”ה היתה בת 61 במותה, לאחר שהתמודדה יותר משלוש שנים עם סרטן קשה במוח.

נועה, שחולצה ב-8 ביוני ממחנה הפליטים נוסייראת בעזה, הגיעה תחילה לבית החולים תל השומר ולאחר כמה שעות התאחדה עם אימה בבית החולים איכילוב.

אחד מהמחלצים סיפר כי ברגע שחולצה שאלה על מצבה של האם. “ברכב נועה ישבה רועדת, ואז הסתכלה עליי ושאלה: ‘אמא שלי בחיים?’ עניתי לה: ‘כן’, והיא הסתכלה על כולם ושאלה: ‘אתם בטוחים?'”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “רעייתי שרה ואני כואבים מעומק ליבנו את פטירתה של ליאורה ארגמני ומשתתפים בצער המשפחה. ליאורה נאבקה במחלה הארורה ונאחזה בחיים כדי להתאחד עם בתה נועה שהושבה במבצע ׳ארנון׳ ההירואי. היא הלכה לעולמה כשמשאלתה האחרונה התמלאה ונועה היתה לצידה.
נמשיך לעשות כל שלאל בידינו כדי להשיב את חטופינו – החיים והחללים לחיק משפחותיהם, והשגת יתר מטרות המלחמה”.

בחודש נובמבר האחרון פרסמה ליאורה ארגמני סרטון קורע-לב בו היא מבקשת לראות את בתה בפעם האחרונה עקב מצבה הסופני.

“אני ליאורה ארגמני, אמה של נועה, הילדה היפה שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי החמאס לעזה. אני חולה בסרטן עכשיו – סרטן המוח. אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי”, אמרה האם. “אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי בבית. אני קוראת לנשיא ביידן ולצלב האדום – תביאו את נועה שלי כמה שיותר מהר – כדי שאני אספיק לראות אותה”.

האם ביקשה להעביר מסר לבתה גם אם לא תזכה לראותה. “נועה, אני רוצה להגיד לך, אם אני לא רואה אותך, תדעי שאני אוהבת אותך הכי הרבה. שעשינו הכל כדי שתצאי מהר. כל העולם אוהב אותך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות