נתניהו: אנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס

ראש הממשלה נפגש עם חניכי המכללה לביטחון לאומי וסקר בפניהם את אתגרי הביטחון של ישראל - ובראשם איראן • "אנחנו בחזית רחבה מאוד, ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו - של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה"ל וזרועות הביטחון, אנחנו יכולים לאויבינו"
אריה ריבקינד
כ"ה סיון התשפ"ד / 01.07.2024 19:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני), במשרדו בירושלים, עם חניכי המכללה לביטחון לאומי.

ראש הממשלה סקר בפני החניכים את מהלך הלחימה ברצועת עזה, את המדיניות והפעילות הישראלית בכלל הזירות ובפרט בזירה הצפונית, ואת אתגרי הביטחון של ישראל בכללותם – ובראשם איראן.

ראש הממשלה תיאר את ההישגים המשמעותיים של כוחות הביטחון ובראשם צה״ל בכלל הזירות, ובמיוחד ברצועת עזה. נתניהו חיזק את החניכים להמשיך בעשייה הנחושה למען ביטחון מדינת ישראל, לקראת השתלבותם בתפקידי מפתח במערכת הביטחון.

ראש הממשלה אמר: “חזרתי אתמול מסיור באוגדת עזה, ראיתי שם הישגים גדולים מאוד של לחימה שמתבצעת ברפיח. אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו.

“התרשמתי מאוד גם מההישגים מעל הקרקע, מתת הקרקע, מרוח הלחימה של המפקדים. עם הרוח הזאת אנחנו נשיג את כל היעדים שלנו: גם להחזיר את חטופינו, גם לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, גם להבטיח שעזה לא תהווה איום, ועוד יותר מזה גם להחזיר את תושבינו הן בדרום והן בצפון בביטחה לבתיהם.

“אנחנו בחזית רחבה מאוד, ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו – של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה”ל וזרועות הביטחון אנחנו יכולים לאויבינו”.

במפגש השתתפו המזכיר הצבאי של רה״מ אלוף רומן גופמן ומפקד מפקדת העומק והמכללות הצבאיות אלוף נמרוד אלוני.

כמו כן, במפגש נכחו גם חניכים מצבאות של מדינות זרות: גרמניה, סינגפור, יפן, איטליה, צ׳כיה וקוריאה הדרומית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות