צביעות בג”ץ • איכלר: מגן על ילדי טרור ושולל סיוע מילדים חרדים

במהלך דיון בוועדת העבודה והרווחה התברר: בג"ץ מתנגד לשלול קצבת ילדים מנער הכלוא בשל מעשה טרור • אייכלר המום: "אותו בג"ץ מאפשר שלילת קצבאות סיוע ותקציבים לילדים שהחטא הגדול של אבא שלהם - שהוא לומד תורה. ראוי שכל אזרחי המדינה יראו את הצביעות המזעזעת הזו"
אריה ריבקינד
כ"ה סיון התשפ"ד / 01.07.2024 15:55

את הדברים אמר ח”כ הרב אייכלר

ועדת העבודה והרווחה של הכנסת  קיימה היום (שני) דיון על שלילת תקציבי הביטוח הלאומי מילד הנמצא במאסר בשל עבירת טרור.

במהלך הדיון נדהמו חברי הוועדה לשמוע כי, למרבה האבסורד, בית המשפט העליון פסל חוק דומה משום שהשופטים מסרבים לשלול את התקציב מילד שהואשם בטרור ואף יושב במאסר.

יו”ר הוועדה ח”כ ישראל אייכלר: “לעת עתה לכנסת יש זכות לחוקק חוקים כראות עיניה, בתור שליחי הציבור. אומנם בג”ץ פוסל אחר כך את החוקים של חברי הכנסת, אבל בינתיים הוא לא מונע מהם לחוקק את החוקים. אכן, אי אפשר לדעת כמה זמן זה ימשך עד שבג”ץ ישלול גם את זכות החקיקה”.

לאחר מכן התייחס לצביעות של בג”ץ: “אני נדהם לשמוע שבג”ץ לא מאפשר להתערב בשלילת קצבאות של ילדים טרוריסטים, אבל מאפשר שלילת קצבאות סיוע ותקציבים לילדים שהחטא הגדול של אבא שלהם – שהוא לומד תורה, ובגלל זה מותר לשלול מהם תקציבי חינוך, תקציבי ישיבות, ומי יודע מה עוד”.

הוא הוסיף: “ביד אחת שופטי בג”ץ מגנים על ילדי טרור, וביד השנייה שוללים הנחה במעונות מילדי אימהות חרדיות עובדות בעוון לימוד תורה של האב. זו רשעות וחרפה שאין דומה לה. ראוי שכל אזרחי המדינה יראו את הצביעות המזעזעת הזו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות