פורום הגבורה: “המטחים הכבדים לדרום – קריאת השכמה לצה”ל”

בעקבות הירי לעבר העוטף: משפחות שכולות מ'פורום הגבורה' דורשות מהממשלה וממערכת הביטחון להעצים את הלחימה מול החמאס • "רק המשך הלחץ הצבאי על החמאס, סיכולים ממוקדים והמשך הפעילות העצימה בעזה תביא למימוש מטרות המלחמה"
חיים טוויל
כ"ה סיון התשפ"ד / 01.07.2024 12:08

משפחות שכולות מ’פורום הגבורה’, המאגד משפחות חיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, הגיבו הבוקר (שני) בחריפות על ירי מטח הרקטות מחאן יונס לעבר עוטף עזה.

לדברי המשפחות השכולות, השיגורים הבוקר הן ההוכחה לכך שיש להמשיך את הלחימה ולהעצים את הלחץ הצבאי על החמאס.

המשפחות מותחות גם ביקורת על ההחלטה – שאף היא ניתנה הבוקר, לשחרר עשרות מחבלים חזרה לרצועה ובניהם מנהל בית החולים ‘שיפא’.

המשפחות השכולות: “המטחים הכבדים הבוקר לעבר יישובי הדרום היא קריאת השכמה לממשלה ולמערכת הביטחון לפעול בצורה נחושה ומיידית להכרעת החמאס, זאת בניגוד להחלטה התמוהה לשחררו מהמעצר של מנהל בית החולים שיפא.

“שיגורים אלו הם ההוכחה לכך שיש להמשיך את הלחימה של צה”ל בכל שטח רצועת עזה ולהעצים את הלחץ הצבאי על החמאס. רק המשך הלחץ הצבאי על החמאס, סיכולים ממוקדים והמשך הפעילות העצימה בעזה תביא למימוש מטרות המלחמה”.

בני המשפחות הדגישו: “יקירנו נפלו במלחמה בשביל מטרה אחת – להביא ניצחון שכולל את הכרעת החמאס והשבתם של החטופים לביתם. בשביל זה היקרים לנו מכל יצאו למלחמה, ולמען המטרות האלה הם מסרו את נפשם. זו הצוואה שהם הותירו אחריהם, ואנו מצפים ממערכת הביטחון ומהדרג המדיני לקיים את צוואתם של הנופלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות