“למה משחררים? למה הוא לא נמק בכלא עד סוף ימיו? ‏לא למדנו כלום?”

אבי מרציאנו, אביה של התצפיתנית נועה מרציאנו הי"ד, שנחטפה לעזה ונרצחה בבית החולים שיפא: "סליחה ילדה שלי, שאפילו עכשיו ממשיכים להפקיר אותך" • איש תקשורת: "הזייה. בעיקר מלמד שלא למדנו כלום ולא השתנה דבר מאז ה-7 באוקטובר. עולם כמנהגו נוהג"
אבי כץ
כ"ה סיון התשפ"ד / 01.07.2024 10:40

אבי מרציאנו, אביה של התצפיתנית נועה מרציאנו הי”ד, שנחטפה לעזה ונרצחה בתוך בית החולים ‘שיפא’ תקף את שחרור מנהל שיפא ממעצר בישראל בשל מחוסר בתאי כליאה.

“סליחה ילדה שלי, שאפילו עכשיו ממשיכים להפקיר אותך”, הגיב מרציאנו.

ההורים תקפו את ההחלטה: “נועה הופקרה לפני 7 באוקטובר, בכך שלא הקשיבו לה. היא הופקרה ב-7 באוקטובר כשלא באו להציל אותה. היא הופקרה גם אחר כך כשלא עשו מספיק כדי להחזיר אותה הביתה בחיים. והנה עכשיו, שבעה חודשים לאחר שקברנו אותה, מדינת ישראל מחליטה לשחרר את מי שאחראי במישרין או בעקיפין לרצח שלה”.

העיתונאי אלמוג בוקר, המתגורר בעוטף עזה, כתב: “נועה מרציאנו ז”ל נרצחה בשיפא!‏ חטופים שלנו הוחזקו בבית החולים!‏ בית החולים הזה הפך לבסיס טרור של חמאס וממנו יצאו המחבלים הנאצים לרצוח אותנו. ‏

“מנהל בית החולים הוא חלק בלתי נפרד מחמאס, הוא היה שם ושיתף פעולה עם ארגון הטרור, אז למה משחררים אותו בחזרה לעזה?‏ למה הוא לא נמק בכלא עד סוף ימיו? ‏לא למדנו כלום?”

אשת התקשורת איילה חסון הגיבה: “מי שנתן את ההוראה לשחרר את מנהל בית החולים שיפא לעזה, צריך ללכת הביתה היום”.

הפרשן עמית סגל: “אם היה מסתבר שמנהל שיבא בתל אביב היה מחביא במוסד מאות סוחרי סמים, הוא היה הולך לכלא עד אחרית ימיו. אז למה כשמנהל שיפא בעזה מחביא אלפי מחבלים הוא משתחרר אחרי 8 חודשים?”

אריאל כהנא, פרשן ‘ישראל היום’: “אם האיש הזה, מנהל שיפא, שוחרר סתם כך בלי תמורה, בלי לקבל ולו חטוף אחד שלנו בתמורה, או בלי להבטיח שכלל החטופים יראו לפחות את הצלב האדום, או יקבלו תרופות, או יינתנו כנגדו הוכחות כמה מהחטופים בחיים, או איזו שהיא תמורה סבירה אחרת – אזי מדובר באחת ההחלטות המטומטמות ביותר שהתקבלו פה מתחילת המלחמה, ומי שאישר אותה צריך לעוף הביתה עכשיו”.

עיתונאי ‘וואלה’ יקי אדמקר: “אם אכן שר הביטחון וכל שאר שרי הממשלה התעוררו הבוקר לידיעה על שחרור מנהל בסיס הטרור שיפא בעזה מבלי לדעת על זה דבר מראש – זאת הזייה. בעיקר מלמד שלא למדנו כלום ולא השתנה דבר מאז ה-7 באוקטובר. עולם כמנהגו נוהג”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות