‏נתניהו: אין תחליף לניצחון, נמשיך עד להכרעה, לוחמינו לא נפלו לשווא

נתניהו על המו"מ לעסקת חטופים: "אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו. והיום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד" • "בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם"
אריה ריבקינד
כ"ד סיון התשפ"ד / 30.06.2024 13:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, למלחמה בדרום ולמשימת החזרת החטופים.

ב’שבוע החינוך הירושלמי’ דנו על ילדים שקופים ודחויים

נתניהו פתח: “אני שולח תנחומים למשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בקרבות ברצועת עזה וביהודה ושומרון בשבוע האחרון. אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ברגע ייסורן הקשה. אנחנו מחויבים לצוואת הנופלים – להמשיך עד להכרעה מוחלטת של החמאס.

נתניהו עדכן: “בהמשך היום אני אקיים הערכת מצב בפיקוד הדרום. אני אעמוד מקרוב על קצב התקדמות הלחימה והתכניות שלנו להשלמת מטרות המלחמה”.

הוא התייחס ללחימה ברצועת עזה: “כוחותינו פועלים ברפיח, בסג’עייה, בכל מקום ברצועת עזה. מדי יום הם מחסלים עשרות מחבלים. זהו מאבק קשה שמתנהל מעל הקרקע, לפעמים בקרבות פנים-אל-פנים, והוא מתנהל גם מתחת לקרקע”.

“אנחנו מחויבים להילחם עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו, הבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והחזרת תושבינו בדרום ובצפון בביטחה לבתיהם”, הדגיש.

ראש הממשלה הוסיף: “לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון. לוחמינו לא נפלו לשווא. לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו”.

 

על שחרור החטופים אמר: “ובאשר למשימה הקדושה של שחרור חטופינו: אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו. והיום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו. בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם – את כל 120 חטופינו, החיים והחללים כאחד”.

הוא המשיך:  “שרות ושרי הממשלה, בשבת האחרונה קראנו את פרשת ‘שלח’. מול אלה שניסו לרפות את ידי ישראל, יהושע בן נון וכלב בן יפנה עמדו בתוקף על נחישות וניצחון. הם אמרו: ‘עָלֹה נַעֲלֶה כִּי יָכוֹל נוּכַל לָהּ… טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד’.

“ואני אומר: טובה ארצנו מאוד מאוד. טובים אזרחינו מאוד מאוד. טובים לוחמינו מאוד מאוד. בעוז גבורתם נוכל לאויבינו. בעזרת ה׳, יחד נילחם ויחד ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות