פה אחד: יוחנן מאלי מונה למנכ”ל משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי

הממשלה אישרה את מינויו של יוחנן מאלי למנכ"ל משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בשנתיים האחרונות כיהן מאלי כמנכ"ל עיריית בית שמש • השר יצחק וסרלאוף: "בטוח שיחד נמשיך להזניק את הפעילות ואת העשייה של המשרד"
אריה ריבקינד
כ"ד סיון התשפ"ד / 30.06.2024 12:11

המשלה אישרה היום (ראשון) פה אחד את מינויו של יוחנן מאלי למנכ”ל משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי.

ב’שבוע החינוך הירושלמי’ דנו על ילדים שקופים ודחויים

מאלי הוא בעל תואר שני במדיניות ציבורית עם התמחות בתכנון אסטרטגי מאוניברסיטת תל אביב, וכן תואר ראשון בלימודי מחשבת ישראל האסלאם והמזרח התיכון מהאוניברסיטה העברית.

בשנתיים האחרונות כיהן מאלי כמנכ”ל עיריית בית שמש, אחת הערים הגדולות בישראל. לפני כן כיהן מאלי כרמ”ט ראש העיר בית שמש, כראש מטה מנכ”ל רשות הטבע והגנים, ועסק בתחום החינוך הבלתי פורמלי.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: “בפני הנגב והגליל עומדים אתגרים רבים, ובעת הזו יותר מתמיד. אני מאמין שיוחנן הוא האדם הנכון, במקום הנכון, ובזמן הנכון. מאלי בעל חזון, ובעל יכולות וניסיון שדרושים כדי להוביל את משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי קדימה, ולממש את המטרות שהצבנו לחיזוק הנגב והגליל תוך הובלת פרויקטים מחוללי צמיחה באזורים אלה.

“אין ספק שמדינת ישראל וממשלת ישראל מתברכת בהצטרפות משרת ציבור מוכשר ומקצועי לשירותיה, שהגיע מתחום השלטון המקומי ויידע לתת למשרד, ככזה העובד אל מול הרשויות באופן שוטף, ערך מוסף שיבוא לידי ביטוי מנסיונו הרב ואני בטוח שיחד נמשיך להזניק את הפעילות ואת העשייה של המשרד. אני מאחל ליוחנן הצלחה רבה בתפקידו”.

מנכ״ל משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי הנכנס, יוחנן מאלי: “אני מודה לשר הנגב הגליל והחוסן הלאומי, על האמון ומתפלל להיות ראוי לו. אני מאמין שיחד עם השר וסרלאוף, אנשי המשרד, ראשי הרשויות בנגב ובגליל והתושבים, נדע לעמוד באתגרים שעוד נכונו לנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות