השחקנית ששנים מגלמת את שרה נתניהו נאמה בקפלן – ועוררה סערה ברשת

השחקנית עלמה זק, שמגלמת ב'ארץ נהדרת' את שרה נתניהו, עוררה סערה ברשת כשהסבירה שהגיעה לנאום בהפגנה ב'קפלן' מאחר שהיא לא מוכנה "לגדל את הבנות במקום בו אנשים מפחדים לדבר" • הגולשים זעמו: "אין לה מושג מה קורה במדינה הזו. מי קונה את הבולשיט הזה?"
אבי כץ
כ"ד סיון התשפ"ד / 30.06.2024 12:00

השחקנית עלמה זק, כוכבת התכנית ‘ארץ נהדרת’, נאמה אתמול (שבת) בהפגנת השמאל נגד הממשלה ברחוב קפלן בתל אביב, הסבירה מדוע יצאה להפגין – ועוררה סערה ברשתות החברתיות.

בין היתר סיפרה זק בנאומה, כי הגיעה לנאום מאחר ש”אני לא מוכנה לגדל את הבנות שלי במקום בו אנשים מפחדים לדבר”.

הדברים של זק גררו גל תגובות ברשת, שהזכירו לה את תפקידה בגילום דמותה של שרה נתניהו ב’ארץ נהדרת’.

הגולש דוד אופנהיים תהה: “סליחה, אבל זה לא טיפה מגוחך לשמוע את מי שכבר עשרים שנה מחקה מדי שבוע את שרה נתניהו מול כל המדינה מדברת על ‘פחד לדבר’?”

יהונתן ורנר הגיב: “4000 שנה שוחטת את מי שבא לה בפריים טיים וזועקת היום שיש לה חשש שנגיע למצב בו אנשים מפחדים לדבר. מי קונה את הבולשיט הזה?”

גולש נוסף לגלג: “עלמה זק, זאתי שעשתה קריירה על גבה של שרה נתניהו, נואמת בקפלן כי אסור לאנשים לפחד לדבר. וואו, איזה קול אמיץ ושונה, במיוחד בסביבה שלה”.

מגיש ערוץ 14 שי גולדשטיין צייץ בטוויטר: “נו.. אז מזל, עלמה זק, שאת באמת מגדלת את הבנות שלך במקום שבו אנשים לא מפחדים לדבר.. אז למה את מפגינה בעצם?”

עו”ד ימית מלול ינאי הגיבה: “אין לה מושג מה קורה במדינה הזו. היא מוזמנת לשמוע מה קרה לאנשים מהימין שצייצו את דעותיהם באופן מכובד ברשתות. עם שמות ותיעודים. המנהלים שלהם דרשו מהם להוריד ציוצים ופוסטים. כי זה לא משרת את הארגון. יש כאלה שבחרו לעזוב ויש כאלה ששתקו”.

מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין כתב: “עם אומץ כמו של עלמה זק לומר את הדעה הנכונה שבדיוק כל חבריה חושבים. סינוואר בטח משקשק. זה מה שהכי מרתיע אותו. האומץ הזה של העדר של זק וחבריה להחליש את ישראל ולהיכנע ולדקלם כמו תוכי את אותן סיסמאות. מעייף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות