‘האויב עשה טעות קשה, הוא לא ידע עם איזה אמא הוא מתעסק’

עינת אביטן, אמו של סמ"ר יאיר אביטן הי"ד שנפל בשג'אעיה, כתבה בקבוצת הוואטסאפ של הורי חיילי הפלוגה - למפקדים והלוחמים: "בני מת מות קדושים, הוא הרוג מלכות. הרימו ראש! אל תיבכו! אל תיפול רוחכם! זוהי המלחמה האחרונה. הלחמו באויב בלי רחמים, למען כל עם ישראל!"
חרדים 10
כ"ד סיון התשפ"ד / 30.06.2024 00:56

סמ”ר יאיר אביטן הי”ד, בן 20 מרעננה, לוחם בגדוד 890 שבחטיבת הצנחנים,  נהרג אתמול בהיתקלות עם מחבל שהסתתר במבנה בשכונת שג’אעיה.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף?

הוא הובא למנוחות הלילה בחלקה הצבאית בבית העלמין ברעננה.

ואלה הדברים שכתבה אימו עינת אביטן בקבוצת הוואטס-אפ של הורי חיילי הפלוגה בגדוד 890 של הצנחנים.

“הורים יקרים ואהובים, בשורת איוב נכנסה לפתח ביתי אמש סביב השעה 17:00.

את הבשורה הקשה קיבלתי בשתיקה בדיוק כמו אהרון הכהן, שנודע לו על שני בניו שמתו. “וידום אהרן”.

בקשתי מצה”ל היתה לערוך את הלוויה היום בלילה בצאת השבת. אין לי עדין שום נתונים מתי זה יהיה. לכשאדע אודיע. מה שבטוח זה שהלוויה תערך ברעננה בחלקת בית העלמין הצבאי.

בהזדמנות הזו, אני רוצה לחבק ולחזק בראש ובראשונה את המפקדים והלוחמים, הילדים האהובים שלכם, שהיום הם גם שלי. הרימו ראש! אל תיבכו! אל תיפול רוחכם! זוהי המלחמה האחרונה. הלחמו באויב בלי רחמים, למען כל עם ישראל!

אנחנו ננצח ובגדול רק בדרך אחת – אם נאהב אחד את השני, נחבק ונכיל. לא נשנא, לא ננקום ולא ניטור איש לרעהו.

בני מת מות קדושים, הוא הרוג מלכות. הוא יושב כעת תחת כיסא הכבוד של בורא עולם, משקיף עלינו מהמקום הכי טוב אליו נשמה יכולה להגיע ומבקש מכם דבר אחד – תעופו על החיים שלכם. אל תהיו עצובים.

אני באופן אישי לא מתכוונת לעזוב את הגדוד, להפך, אני מתגייסת במקום הבן שלי. אני אמשיך לסייע בכל דבר ועניין לבנים עד הניצחון.

כולו תקווה שבני יהיה החלל האחרון.

האויב עשה טעות קשה, הוא לא ידע עם איזה אמא הוא מתעסק. יש לי קשרים חזקים ביותר עם בורא עולם ואני מבטיחה לכם שהנקמה מצדו של הקב”ה תהיה מעתה קשה כל כך , שאפילו האויב לא יבין מאיפה זה נפל עליו.

עם ישראל חי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות