טנקים של צה”ל חזרו לש’גאעייה: חוסלו עשרות מחבלים שהסתתרו

כוחות אוגדה 98 החלו בפעולה בש'גאעייה - בעקבות מידע מודיעיני המעיד על הימצאות מחבלים ותשתיות טרור • צה"ל ושב"כ תקפו במהלך הלילה מחבל שפעל מתוך מרחב הומניטרי במרכז הרצועה
חיים טוויל
כ"ב סיון התשפ"ד / 28.06.2024 10:37

כוחות אוגדה 98 החלו ביממה האחרונה במבצע אוגדתי בש’גאעייה, מעל ומתחת לקרקע, במקביל. זאת בעקבות מידע מודיעיני המעיד על הימצאות מחבלים ותשתיות טרור באיזור.

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף?

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 החלו בפעילות ממוקדת באור יום ברחבי האזור. במהלך הלילה, צוות הקרב של חטיבת הצנחנים החל לפעול ופשט על תשתיות טרור.

במקביל לכניסת הכוחות, כלי טיס של חיל האוויר בשיתוף עם מכלול האש של אוגדה 98 תקפו עשרות תשתיות טרור של הטרור חמאס.

לפעולה קדמו מספר תקיפות אוויריות משמעותיות בצפון רצועת עזה, במהלכן חוסלו עשרות מחבלים שהסתתרו בבתי ספר ומתקנים ששימשו את ארגון אונר”א.

במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אמ”ן ושב”כ, תקפו מחבל של חמאס ששהה במבנה באיזור דיר אל בלאח. המחבל פעל מתוך המרחב ההומניטרי, בו השתמש הארגון כמגן לפעילות טרור.

מצה”ל מציינים: “כחלק מתהליך ההכנה לתקיפה בוצע פינוי של אוכלוסייה אזרחית המצויה סביב המבנה ממנו פעל המחבל, בוצעו בדיקות מהאוויר, נעשה שימוש בחימוש מדויק ובאמצעים נוספים, לצמצום פגיעה באזרחים.

“ארגון הטרור חמאס מפר באופן קבוע את הדין הבין לאומי תוך ניצול שיטתי של מבנים אזרחיים והאוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות