‘הגיעו מים עד נפש’ • שיקלי דורש: להצביע על פיטורי היועמ”שית

שר התפוצות כתב בחשבון הטוויטר שלו על גלי בהרב מיארה: "הגיעו מים עד נפש, ראש הממשלה. זה הזמן להראות לגברת מיארה את הדלת" • בקבוצת הממשלה דרש הצבעה ביום ראשון: "מסרבת לייצג את עמדות הממשלה ודה-פקטו בחרה להיות שחקן פוליטי"
חרדים 10
כ"א סיון התשפ"ד / 27.06.2024 10:45

שר התפוצות של ישראל, עמיחי שיקלי, פנה היום (חמישי) בקבוצת הוואטסאפ של שרי הממשלה, ודרש לקיים הצבעה על פיטורי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מאירה – כבר ביום ראשון הקרוב.

בהודעה בקבוצת הממשלה כתב, כשהוא פונה למזכיר הממשלה: “יוסי, אני מבקש להעלות את הנושא בישיבת הממשלה הקרובה, אי אפשר שבשעת מלחמה תימשך מדיניות העלמת העין מוונדליזם ופגיעה בחופש התנועה. מציע להעלות להצבעה את פיטוריה של היועמ”שית, שממילא גם מסרבת לייצג את עמדות הממשלה ודה-פקטו בחרה להיות שחקן פוליטי ולא למלא את תפקידה”.

לפני כן, השר צייץ בחשבונו ברשת החברתית טוויטר וכתב: “החוק במדינת ישראל לא חל על מי שהיועצת המשפטית חפצה ביקרו. הגיעו מים עד נפש, ראש הממשלה וזה הזמן להראות לגברת מיארה את הדלת. לאזרחי ישראל מגיע חופש תנועה, אוויר נקי ופעולות ענישה כקבוע בחוק נגד מי שמשחית רכוש ציבורי ובפרט בשעת מלחמה. ככה אי אפשר להמשיך”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות