מטוס קרב תקף מבנה באוניברסיטה האיסלאמית בו שהו מחבלי חמאס

דיווחים בעזה: חיל האוויר תקף רכב, שני הרוגים במקום • דיווחים בעזה: אחותו של הנייה נהרגה בתקיפה של צה"ל, בה נהרגו 13 בני אדם • גלנט לבלינקן: "עלינו לפתור במהירות את המחלוקות בינינו - כך נשיג את מטרותינו" • עדכונים שוטפים
חרדים 10
י"ט סיון התשפ"ד / 25.06.2024 14:22
היום ה-263 למלחמה I עדכונים שוטפים:

נפתחה הגרלת דירה בהנחה: איך מוציאים זכאות? מי זכאי להשתתף?

14:15 – חשד לחדירת כלי טיס עוין במלכיה ובדישון

13:00 –  צה”ל תקף מבנה באוניברסיטה האיסלאמית בו שהו מחבלים של הטרור חמאס

מטוס קרב של חיל האוויר, בהכוונת כוחות אוגדה 99, תקף אמש מבנה של האוניברסיטה האיסלאמית שבמרחב שכונת צברא. מהמבנה שהותקף פעלו מחבלים אשר השתמשו במבנה לירי נ״ט, תצפיות, הכוונה והוצאה לפועל של מתווי טרור נגד כוחותינו.

בצה”ל אמרו, כי “טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיעה בבלתי מעורבים, ביניהם בוצעו בדיקות חוזי מהאוויר”.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בפעילות במרחב רפיח, ביממה האחרונה הכוחות חיסלו מספר מחבלים חמושים, כלי טיס של חיל האוויר השמיד מספר תשתיות טרור שהכילו תוואי תת קרקע שהכוחות איתרו זמן קצר לפני כן.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים בסמוך לנקודה ממנה בוצעו השיגורים למרחב העוטף אמש. כמו כן כלי טיס של חיל האוויר תקפו מספר תשתיות טרור, מחסני אמל”ח ומחבלים במרכז הרצועה.

13:00 – דיווח סעודי: חילופי אש באזור צידון לאחר שאיש פתח נורה למוות

יאסין עקל, איש פתח השייך לכוחות “הביטחון הלאומי” של אש”ף, נורה למוות במחנה הפליטים הפלסטיני עין אל-חילווה שבפאתי צידון. ערוץ אל-חדת’ הסעודי מדווח ממקורותיו על חילופי אש במקום.

12:56 – דיווח ערבי: שני הרוגים בתקיפת של רכב בעיר עזה

כלי תקשורת בעזה: שני הרוגים בתקיפה של חיל האוויר של רכב ברחוב אלירמוכ בעיר עזה

12:55 – דיווח בלבנון: כטב”ם ישראלי תקף בדרום המדינה

לבנון: דיווחים על תקיפה של כטב”ם ישראלי בא-טייבה שבדרום לבנון, ללא נפגעים

09:40 – חשד כי מספר אנשים חצו את גדר הגבול עם ירדן, צה”ל עורך סריקות באזור

צה”ל עורך סריקות על גדר הגבול עם ירדן סמוך לקיבוץ אשדות יעקב בעמק הירדן לאחר שעלו חששות כי מספר אנשים החשודים כמהגרי עבודה הצליחו לחצות את הגדר. אין הנחיות חריגות ליישובים באזור

9:00 – חיל האוויר תקף הלילה בצפון הרצועה מחבלים שהשתתפו בטבח 7 באוקטובר

צה”ל הודיע כי תקף מבנים בצפון הרצועה במרחבי שאטי ודרג’-תופאח. בתוך המבנים שהו מחבלים שחלקם לקחו חלק בהחזקת חטופים ותקפו את ישראל.

8:00 – גלנט לבלינקן: “עלינו לפתור במהירות את המחלוקות בינינו וכך נשיג את מטרותינו”

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, במשרדי מחלקת המדינה בוושינגטון. השניים קיימו פגישה אישית ממושכת, ופגישה מורחבת עם הצוותים המקצועיים במשרד הביטחון ובמחלקת המדינה. בפגישתם, השניים דנו בצורך להפעיל גורמי לחץ נוספים על חמאס כדי לקדם את השבת החטופים, בדגש על קידום חלופה שלטונית ברצועת עזה. שר הביטחון הדגיש בפני מזכיר המדינה כי עיניהן של אויבינו וידידינו נשואות לקשר בין ישראל וארה״ב, ולכן על המדינות לפתור במהירות את המחלוקות.

שר הביטחון גלנט למזכיר המדינה בלינקן: “עיני אויבינו וידידינו נשואות לקשר בין ישראל וארה״ב – עלינו לפתור במהירות את המחלוקות בינינו – כך נשיג את מטרותינו ונחליש את אויבנו”.

7:30 – בעזה מדווחים: אחותו של הנייה נהרגה בתקיפות צה”ל ברצועה

דיווחים פלסטיניים: אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה וכמה מבני משפחתה נהרגו בתקיפה במחנה הפליטים שאטי.

01:30 – המיליציות הפרו-איראניות בעיראק טוענות שתקפו מטרה בנמל חיפה באמצעות כטב”מים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות