סמוטריץ’: קמפיינים מתוזמנים, אל תצרכו הרעל השקרי של התקשורת

התקשורת הישראלית לא יודעת גבולות בקמפיינים השקריים שלה ובשנאתה לממשלה הזו • קמפיינים מתוזמנים היטב, שמבוססים על שקרים מראש ועד סוף • אל תפלו במלכודות שהיא טומנת לכם
השר בצלאל סמוטריץ'
י"ט סיון התשפ"ד / 25.06.2024 11:00

התקשורת הישראלית לא יודעת גבולות בקמפיינים השקריים שלה ובשנאתה לממשלה הזו.

העירייה בכנס תקדימי על ילדים שקופים ודחויים

קמפיינים מתוזמנים היטב, שמבוססים על שקרים מראש ועד סוף ופוגעים ברוח העם, באחדות ובחוסן הלאומי של כולנו.

נתחיל מהשקר הראשון: סיפרו לכם שהקואליציה מחלקת כספים קואליציוניים חדשים לחבר’ה באמצע מלחמה? שקר מוחלט. לא מדובר בשקל אחד חדש.

מדובר בעודפים מחויבים, כלומר: פעולות שהמשרדים כבר ביצעו והתחייבו בגינן בשנת 23.

לא מדובר ב”עודף” במשמעות הפשוטה שאנחנו רגילים לה משפת היום-יום שלנו (קרי: נשאר לנו כסף מיותר שלא השתמשנו בו אז בואו נחלק אותו מחדש), אלא, כאמור, בתקציב שכבר בוצע ומה שמתבצע כעת זו רק העברה טכנית למשרדים כתוצאה מהתחשבנות מאוחרת בין המשרדים למשרד האוצר.

ה”עודפים” האלה היו צריכים לעבור אוטומטית וכבר מזמן, ורק עיכובים בירוקרטיים הזויים כמו שיש רק בישראל דחו את זה עד עכשיו. כך או כך, אין כאן שקל אחד למטרות או שימושים חדשים.

ולשקר השני, שאליו כבר התרגלנו, שקר הכספים הקואליציוניים: “300 מיליון ש”ח למשרד של אורית סטרוק” זועקות הכותרות, כאילו מדובר בכסף פרטי שהשרה סטרוק מחלקת לחבר’ה.

מדובר בתקציבי שיקום שבוצעו להקמת אתרים חלופיים לבארי, כפר עזה וניר עוז שנפגעו אנושות בשמחת תורה, במרכיבי ביטחון לישובים ביהודה ושומרון בהתאם לדרישות צה”ל, בתקציבים שהועברו למכינות הקדם צבאיות שמכשירות את הלוחמים הטובים ביותר שלנו ובתקציב נוסף שמכינות קיבלו בראשית המלחמה לצורך פעילות ההתנדבות של תלמידיהן עם המפונים והניצולים, בחקלאות בעוטף ועוד.

כך גם ביחס לתקציבים רבים נוספים, שרק עיוותים היסטוריים ואפליה ארוכת שנים מגדירים עדיין כתקציבים סוג ב’.

אני גאה בכספים האלה, גאה בשימושים החשובים שלהם, גאה בשרה סטרוק שעושה עבודה יוצאת מן הכלל בחיזוק ההתיישבות והציונות ביהודה ושומרון, בחבל התקומה ובישובי הצפון ועוד ועוד. אני גאה בניהול אחראי שלנו את תקציב המדינה בתקופת מלחמה מאתגרת מאוד.

במענה שאנחנו נותנים לכל צרכי המלחמה, בחזית ובעורף, עד הניצחון בעזרת השם. במעטפת שנתנו למילואימניקים, בסיוע למפונים והניצולים בדרום ובצפון, בחבילת הפיצוי הענקית לעסקים בכל רחבי הארץ, ועוד ועוד.

אני קורא לכם, אזרחי ישראל, אל תצרכו את הרעל השקרי של התקשורת הישראלית. אל תפלו במלכודות שהיא טומנת לכם. רק יחד, באמונה, באחריות ובנחישות, ובעיקר תוך אמירת אמת ננצח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות