מזעזע: הרש, אור ואליה נחטפים פצועים מ’מיגונית המוות’ לעזה

לבקשת משפחות גולדברג-פולין, לוי וכהן, שיקיריהן נחטפו מ'מיגונית המוות': מטה משפחות החטופים פרסם את התיעוד מהחטיפה, כפי שנקלט במצלמות מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר • בסרטון נראים שלושת החטופים מובלים פצועים לקול צהלות מחבלי החמאס בטנדר - בדרכם לשבי בעזה
חרדים 10
י"ח סיון התשפ"ד / 24.06.2024 19:16

מטה המשפחות להחזרת החטופים פרסם הערב (שני) את סרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן – כפי שתועד במצלמות מחבלי חמאס.

הסרטון פורסם לבקשת בני משפחותיהם.

השלושה נחטפו מ’מיגונית המוות’, לאחר שנמלטו מפסטיבל הנובה ברעים. הם מוחזקים מאז בשבי חמאס במשך 262 ימים.

הסרטון, שאורכו כ-2 דקות, נערך וטושטש בחלקו לבקשת המשפחות.

חלקו הראשון של הסרטון הכולל את שהייתם במיגונית והחלק השני של תפיסתם והעלאתם לטנדר המחבלים פורסמו חלקית בעבר. בסרטון שפורסם הם חוברו לחלק האחרון, שהותר כעת על ידי דובר צה”ל לפרסום, והוא הדרך לעזה של שלושת החטופים הפצועים עם המחבלים, בחלקו האחורי של טנדר.

בסרטון נראה בין השאר הרש, שידו נקטעה מרימון שזרקו מחבלי חמאס למיגונית שבהם הסתתר, שותק בזמן שסביבו צוהלים החוטפים, מושכים בשיערו ומשפילים אותו. בסרטון ניתן גם לראות את פציעתו הקשה.

הרש גולדברג פולין הגיע למסיבת הנובה עם חברו ענר שפירא הי”ד שנרצח באותה מיגונית על ידי מחבלי חמאס. ידו של הרש נקטעה במהלך המתקפה על המיגונית. ב-24 לאפריל 2024 פרסם חמאס סרטון של הרש מהשבי – אות החיים הראשון שקיבלה המשפחה מאז שנחטף.

אור לוי הגיע למסיבת הנובה בשעה 06:20 עם אשתו עינב הי”ד. 9 דקות לאחר מכן התחילה המתקפה ואור ועינב נכנסו גם הם לאותה מיגונית, שם נרצחה עינב וממנה אור נחטף לעזה. אלמוג, בנם של עינב ואור יציין מחר את יום ההולדת ה-3 שלו.

אליה כהן הגיע למסיבת הנובה עם בת זוגו זיו עבוד, אחיינה ובת הזוג של האחיין. כשהחלה המתקפה נמלטו הארבעה למיגונית בה נרצחו אחיינה של זיו וזוגתו. מאותה המיגונית נחטף אליה, וזיו זוגתו ניצלה כשנקברה תחת הגופות.

ממטה משפחות החטופים נמסר: “הסרטון הקשה הוא כתב אישום חמור על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים. הרש, אליה ואור נחטפו בחיים וכך הם צריכים לחזור, עוד היום. אחרי כמעט 9 חודשי לחימה ונוכח ההצלחות המבצעיות האחרונות, ברור לכולם שהשבתם של כל 120 החטופים אפשרית רק בעסקה. חייבים לאשר וליישם את העסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה – החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה”.

הנשיא יצחק הרצוג פרסם הצהרה: “ברגעים האיומים שמתועדים בסרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן – לצד האומץ הבלתי יאמן שהם מגלים, אנחנו רואים גם את פניו של הרוע – בדמותם של מחבלי חמאס שחטפו, אנסו ורצחו אזרחים חפים מפשע.

“העולם צריך לראות את האכזריות הזאת, לזעוק את זעקתם של החטופות והחטופים המחוזקים בברבריות בשבי החמאס, לנקוט צעדים תקיפים ולהתייצב לצד ישראל בדרישה לפעול בכל דרך לשחרורם”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “סרטון החטיפה המזעזע של הרש, אור ואליה קורע את לב כולנו ומדגיש שוב את אכזריות האויב אותו נשבענו לחסל. לא נעצור את המלחמה עד שנשיב את כל 120 יקירינו הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות